اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی



به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مرحله دوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه (31 شهریور ماه) به مدت 3 روز در شهر "رباط" مراکش برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب 4 نفره خود، ساعت 1:45 بامداد فردا (دوشنبه) راهی این کشور خواهد شد.

محمد کاظمی و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران هستند که در این رقابت ها بر روی شیاپ چانگ می‌روند.

همچنین مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی جایی در ترکیب تیم اعزامی به مراکش ندارند تا شانس بازگشت آنها به تیم ملی کمرنگ‌تر از همیشه شود. هدایت این تیم بر عهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی