اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خبر خوش برای پرسپولیس!

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ




یک سایت اروپایی مدعی شد که ستاره اسپانیایی به دو دلیل نمی‌تواند به حریف پرسپولیس تهران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بپیوندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  پس از راهیابی الهلال عربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مسجل شدن دیدار این تیم برابر پرسپولیس مدیران متمول این باشگاه تصمیم گرفتند تا برای تقویت خط حمله‌شان برای جذب دیگو کاستا اقدام کنند اما سایت خبری یورواسپورت در مطلبی عنوان کرد این انتقال به دو دلیل نهایی نمی‌شود.

کاستا که هنوز با چلسی قرارداد دارد قصد دارد تا نیم فصل به تیم دیگری بود تا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به اتلتیکو مادرید بازگردد اما با ادعای یورواسپورت با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اروپا او الهلال عربستان را هم از دست داد.

کاستا به دو دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی عربستان و تکمیل ظرفیت لیست بازیکنان خارجی الهلال نمی‌تواند به این تیم بپیوندد و باید دید چه تصمیمی برای آینده‌اش اتخاذ می‌کند.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی