اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی



عضو تیم ملی ووشو ایران گفت: تمام تلاشم را برای کسب چهارمین طلای جهان انجام می‌دهم و مطمئن باشید امکان ندارد که ذره‌ای کم بگذارم.

محسن محمدسیفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات ووشو قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و هیچ مشکلی ندارم و برای کسب بهترین نتیجه به روسیه می‌روم. برای من فرقی نمی‌کند چه رقبایی در این مسابقات داشته باشم و با تمام وجودم برای کسب بهترین نتیجه خواهم جنگید.

وی ادامه داد: تا قبل از مرحله آخر اردوها به 70 تا 75 درصد آمادگی رسیده‌ام و قطعا اردوی آخر تیم ملی یکی از مهمترین اردوها است. در این 10 روز با انجام کارهای سرعتی، چابکی و پلی‌متریک قطعا به اوج آمادگی می‌رسیم . این اردو برای ما خیلی مهم است و برای همین دیگر حریفان تمرینی در اردو حضور نخواهند داشت و پنج نفر اعزامی در اردو باقی خواهند ماند. اطمینان دارم با توجه به تمریناتی که انجام دادیم اتفاقات خوبی در روسیه خواهد افتاد و امیدوارم من و سایر بچه‌ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قهرمان سه دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان در خصوص انگیزه‌های خود برای کسب چهارمین مدال طلای جهان عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم این اتفاق خوب بیفتد و مطمئن باشید امکان ندارد که ذره‌ای کم بگذارم. در ورزش دو روی باخت و پیروزی وجود دارد و من نیز نمی‌گویم که امکان ندارد شکست بخورم اما اگر بازنده هم باشم به گونه‌ای شکست خواهم خورد که حریفم توان حضور روی سکو و بالا رفتن دستش را نداشته باشد. قطعا اگر تمام تلاشم را هم انجام بدهم بهترین اتفاق خواهد افتاد.

محمدسیفی در خصوص رقبای خود در مسابقات جهانی بیان کرد: با توجه به اینکه سال آینده سال بازی‌های آسیایی است قطعا همه قدرت‌های آسیا با ترکیب کامل در روسیه حاضر می‌شوند و علاوه بر آن روس‌ها هم میزبان هستند و برای بهترین نتایج تلاش می‌کند و دیگر کشورها نیز تک ستاره‌هایی دارند. قطعا کار سختی در روسیه خواهیم داشت و شاهد رقابت‌های زیبا و جذاب در تمام اوزان خواهیم بود.

وی با تاکید بر تلاش روسیه بر گرفتن عنوان نایب قهرمانی ایران در ووشو جهان، گفت: روس‌ها برنامه‌ریزی  مهمی برای گرفتن عنوان نایب قهرمانی ایران انجام داده‌اند اما با برنامه‌ریزی‌ که فدراسیون انجام داده و اردوهایی که داشتیم از عنوان نایب قهرمان خود دفاع می‌کنیم. تالو ما نیز در رقابت‌های اخیر نشان داده که یک پله بالاتر رفته است و در رقابت‌های دانشجویان جهان نیز موفق به کسب مدال شد. عملکرد تالوکاران کشورمان این نوید را می‌دهد در رقابت‌های قهرمان جهان در تالو هم بتوانیم امید باشیم. تمام فکر و ذکر تیم ما در تالو و ساندا تکرار عنوان نایب قهرمانی با کسب مدال‌های بیشتر است.

قهرمان ووشو جهان در خصوص جوان شدن ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: سه نفر از ترکیب 5 نفره تیم ملی برای اولین بار سابقه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان را دارند اما میلاد عارفی مقام و یوسف صبری سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و کسب مدال را دارند. معین تقوی نیز سال گذشته قهرمان آسیا شده است. درست است این نفرات جوانان هستند اما از تجربه کافی برای کسب مدال برخوردار هستند و تمرینات خوبی را نیز انجام دادند. امیدوار هستم اتفاقات خوبی در کازان روسیه برای تیم ملی ووشو ایران بیفتد.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی