اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریزه اسپور پرسپولیس را بدجوری روی پل برده است و چیزی نمانده این تیم نه فقط ببه خاطر بدهی و مشکلات ناشی از این حکم در حال حاضر ضربه بخورد که جور کردن 3 میلیارد پول اضافه برای این شکایت می تواند به آینده قرمزها در لیگ قهرمانان بعدی آسیا هم لطمه بزرگی بزند.

از حکم ۱۵ صفحه‌ای فیفا علیه باشگاه پرسپولیس فقط دو صفحه اش منتشر شده است ، مهدی طارمی ۴ ماه از کلیه فعالیت های ورزشی محروم است و مبلغ ۷۸۹ هزار و پانصد یورو (بیش ۳ میلیارد تومان) برای او به عنوان غرامت نقض قرارداد در نظر گرفته شده . رقمی که باشگاه پرسپولیس در این حکم مسئول پرداختش شده است. این رقم اما برای پرداخت ، فقط 30 روز زمان دارد و اگر این رقم به باشگاه ترکیه ای پرداخت نشود یا با آنها بر سر این رقم به توافقی نرسند ، بار دیگر محرومیتی مضاعف از راه می رسد.

جالب اینکه این رقم بهره ای 5 درصدی برای دیرکرد دارد!

 در بند ۶ این حکم اشاره شده مهدی طارمی از تاریخ اعلام حکم از کلیه فعالیت های ورزشی به ویژه رقابت های ملی (تیم ملی) و مسابقات بین المللی (باشگاهی) محروم است. این یعنی پرسپولیسی ها نمی توانند از طارمی از همین امشب استفاده کنند . نه در لیگ و نه جلوی الهلال. او بازی های ملی را هم از دست داده است.

عواقب این ندانم کاری طارمی ، پرسپولیس و وکلایش در بند 7 حکم منتج به محرومیت باشگاه از دو پنجره خرید بازیکن شده و این سنگین ترین تنبیه فیفا علیه یک تیم ایرانی است. آن هم برای نقل و انتقال بچگانه ای که می شد در تمام یکسال گذشته ، حلش کرد و با شاکی پرونده اش به توافق رسید. 

قرمزها حالا فقط امید به شکایت به دادگاه حکمیت ورزش در سوئیس دارند اما تا به حال ما در کدام شکایت بین المللی برنده بودیم که این بار به این دادگاه امید ببندیم؟


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن


  • diba parvaz

نظرات  (۱)

  • طراحی سایت
  • عالی بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی