اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


ستاره ایتالیایی خط حمله بانوی پیر با وجود ثبت رکوردی تحسین برانگیز برای گلزنی در این فصل سری A تأکید کرد که موفقیت تیمش در پایان فصل برای او از عناوین انفرادی مهمتر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا در پیروزی 4 بر صفر روز گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس برابر تورینو 2 گل زد تا شمار گل‌های خود در 6 بازی‌اش در این فصل را به 10 برساند. این در حالیست که هموطن او گونسالو ایگواین در این فصل آمار چندان جالبی در زمینه گلزنی نداشته و تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

دیبالا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارم و تیم هم واقعاً دارد به من کمک می‌کند که گل بزنم. ما داریم خوب بازی می‌کنیم و پرتعداد دست به حمله می‌زنیم اما فصل تازه شروع شده است و چیزی که اهمیت دارد این است که این روند ادامه داشته باشد. گلزنی احساس خوبی دارد اما چیزی که برای من اهمیت بیشتری دارد، جام بردن با تیم است. امسال یک بار دیگر می‌خواهیم تا پایان فصل برای کسب هر سه جام شانس داشته باشید، البته با این تفاوت که ناکامی فصل گذشته‌مان در فینال لیگ قهرمانان را جبران کنیم.

دیبالا ادامه داد: زمانی که در پالرمو بازی می‌کردم، من به عنوان مهاجم نوک فضای بیشتری داشتم و در ضدحملات می‌توانستم منطقه بیشتری را پوشش دهم. من این سیستم بازی یوونتوس را هم دوست دارم چون سرمربی به من فضای حرکت می‌دهد. هم‌تیمی‌هایم هم گلزنی را برایم آسان می‌کنند.

مهاجم سابق پالرمو، درباره ناکامی و آمار ضعیف ایگواین در این فصل هم تأکید کرد: او روزهای خوبی را سپری نمی‌کند چون قطعاً یک مهاجم زمانی که گل نمی‌زند حس و حال خوبی ندارد. او اما باید آرامشش را حفظ کند و بداند درست زمانی که اصلاً انتظارش را ندارد دوباره شروع به گلزنی می‌کند. من هم در ابتدای فصل گذشته نمی‌توانستم گل بزنم اما وقتی طلسمش شکست گل‌های بعدی هم از راه رسید.


  • diba parvaz

نظرات  (۲)

  • طراحی سایت
  • عالی بود 
    طب سنتی ظهور 

    عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی