اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد، رأی محرومیت کاپیتان این تیم ناعادلانه بوده است.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تراکتورسازی برابر پیکان گفت: آنهایی که بازی را دیدند بدون شک ما را مستحق باخت نمی‌دانند. در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و از طرفی روی اشتباهات فردی گل خوردیم. پیکان موقعیت خاصی ایجاد نکرد و ما در اکثر لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم. واقعاً بدشانس بودیم که سه امتیاز را نگرفتیم.

ایران‌پوریان در مورد اشتباه  فرزین گروسیان تأکید کرد: به‌هرحال هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و این موضوع برای بزرگ‌‌ترین فوتبالیست‌های دنیا هم رخ می‌دهد. گروسیان باید از این اشتباهات درس بگیرد و تجربه‌اش را بالاتر ببرد.

وی با اشاره به محرومیت دو ماهه مهدی کیانی که از سوی کمیته اخلاق در نظر گرفته شده است، گفت: من نمی‌دانم چرا حکم مهدی کیانی این قدر سریع اعلام شد! در فدراسیون فوتبال پرونده‌های مختلفی وجود دارد و نمی‌دانم چرا به آنها رسیدگی نمی‌شود، ولی پرونده مهدی کیانی خیلی زود بررسی شد و او را دو ماه محروم کردند. به نظر من این حکم ناعادلانه است و کیانی مستحق چنین محرومیتی نبود.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین تأکید کرد:‌ تیم ما امسال نتوانست بازیکن بگیرد و از شروع فصل در هر بازی پنج بازیکن مصدوم داشتیم. واقعاً شرایط تراکتورسازی بسیار سخت است و نمی‌دانم مسئولان چرا چنین حکمی دادند. ما انتظار داشتیم که آنها شرایط تراکتورسازی را درک کنند.

ایران‌پوریان در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند در آینده نتایج خوبی بگیرد، گفت: قبلاً هم گفتم که تیم ما با کمبود بازیکن باتجربه مواجه است و در نیم‌فصل باید این مشکل را با جذب چند بازیکن برطرف کنیم.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی