اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسابقات تنیس جایزه بزرگ اصفهان با معرفی نفرات برتر روز گذشته به پایان رسید.



به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تنیس جایزه بزرگ 1500 امتیازی جام موتوسل از تاریخ 19 مهر‌ماه با حضور بیش از 120 تنیسور از 11 استان کشور به میزبانی اصفهان آغاز شد.


در این رقابت‌ها تنیسور‌ها ابتدا در جدول مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان 16 نفر برتر به جدول اصلی راه یافتند و به همراه 48 بازیکن برتر رنکینگ کشوری در یک جدول 64 نفره قرار گرفتند.


بازیکنان شاخصی چون امیر‌حسین بادی، معین محمدی، شاهین خالدان، حسام یزدی، نوید ضرابی و امیر کاویانی‌فر در این مسابقات حضور داشتند. در مرحله نیمه‌نهایی امیر‌حسین بادی موفق شد از سد محمد کارگران بگذرد و معین محمدی به مصاف فرشاد طلاور رفت و با شکست دادن این تنیسور به فینال رسید.


به این ترتیب معین محمدی و امیر‌حسین بادی در فینال این رقابت‌ها، دیروز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان بادی بر سکوی قهرمانی ایستاد. ست اول بازی با نتیجه 7 بر 6 به سود بادی به پایان رسید، در ست دوم محمدی 6 بر یک به برتری رسید و ست سوم را نیز بادی با نتیجه 7 بر 6 از آن خود کرد.

 


معین محمدی در حالی که در ست سوم 6 بر 5 پیش بود گیم آخر را به دلیل مصدومیت از دست داد و بازی 6 بر 6 برابر شد؛ وی با وجود مصدومیت به بازی ادامه داد و در یک جدال بسیار حساس بازی را واگذار کرد.


هم‌چنین مسابقه فینال بخش 2 نفره عصر روز پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه برگزار شد و حسام یزدی و معین محمدی در برابر شاهین خالدان و احمد نعمت‌بخش قرار گرفتند و در پایان این زوج محمدی و یزدی بودند که به سکوی قهرمانی رسیدند.


لازم به ذکر است این مسابقات با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز و کاپ قهرمانی روز جمعه 28 مهر‌ماه به پایان رسید.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی