اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نظر مجری جام جهانی درباره گروه مرگ

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ق.ظ

خبرگزاری میزان- اسپانیا در برابر پرتغال یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های مرحله گروهی را انجام خواهد داد و به نظرم ایران در این گروه، کار بسیار سخت، اما هیجان‌انگیزی خواهد داشت.




به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،ماریا کوماندنایا مجری جام جهانی در گفت وگویی اظهار کرد: در کنار گروه اول و روسیه، ما گروه‌های جذاب دیگری هم داریم. اسپانیا در برابر پرتغال یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های مرحله گروهی را انجام خواهد داد و به نظرم ایران در این گروه، کار بسیار سخت، اما هیجان‌انگیزی خواهد داشت.

 
وی ادامه داد: به نظرم شما می‌توانید مراکش را شکست بدهید و تلاش کنید که مقابل اسپانیا و پرتغال شکست نخورید. به این شکل فکر می‌کنم ایران شانس صعود از این گروه سخت را دارد و همه‌چیز امکان‌پذیر است.
 
کوماندنایا بیان کرد: شما جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را یادتان می‌آید؟ همه می‌گفتند کاستاریکا در گروه مرگ (ایتالیا، انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا) قرار دارد، اما به مرحله بعدی صعود کرد. آن‌ها اروگوئه و ایتالیا را شکست دادند و ما می‌توانیم از ایران انتظار داشته باشیم چنین عملکردی داشته باشد.
 
مجری جام جهانی اظهار کرد: گروه B. گروه مرگ است و به نظرم در کنار آن گروه E. با حضور برزیل، سوئیس، کاستاریکا و صربستان و گروه F. با حضور آلمان، سوئد، مکزیک و کره جنوبی بسیار سخت هستند. به نظرم بازی انگلیس و بلژیک در گروه G. هم یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های مرحله گروهی خواهد بود. ما برای تماشای این بازی‌ها زیاد منتظر نمی‌مانیم.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی


 
  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی