اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خبرگزاری آریا- در فاصله یک هفته تا پایان سال 2017 میلادی، شاهد رقابت جالبی برای کسب عنوان بهترین گلزن سال در دیدارهای رسمی هستیم.



به گزارش سرویس ورزشی آریا، با توجه به اتمام بازی های بارسلونا در سال 2017، اکنون هری کین در دیدار خانگی تاتنهام مقابل ساوتهمپتون این شانس را دارد که از وی عبور کند. هری کین با هت تریک در دیدار اسپرز مقابل برنلی، تعداد گل هایش را به 53 گل در 51 بازی رساند، تا به تنها بازیکنی بدل شود که میانگین گلزنی بیش از یک گل در هر بازی در سال 2017 را ثبت می کند.
کین با هت تریک مقابل برنلی، رکورد گلزنی در یک سال لیگ برتر را با 36 گل شکست. هری کین با هت تریک در جریان پیروزی 0-3 تاتنهام مقابل برنلی در لیگ برتر موفق شد تعداد گل هایش در لیگ برتر در سال 2017 را به عدد 36 برساند تا با رکورد آلن شیرر در این زمینه برابری کند. کین در 34 بازی توانست به این آمار برسد در حالی که شیرر در 42 بازی موفق شد به این تعداد گل برسد. نیستلروی، آنری، فن پرسی و لس فردیناند دیگر بازیکنانی هستند که در عرض یک سال موفق شدند بیش از 30 گل برای تیم شان در لیگ برتر بثمر برسانند. کین که در سال 2017 موفق شده هفت بار هت تریک کند با گلزنی در بازی تاتنهام مقابل ساوتهمپتون می تواند رکورد شیرر را بشکند.
حال آلن شیرر که خود رکورد دار گلزنی تاریخ لیگ برتر است، ابراز اطمینان کرد که کین رکوردش را خواهد شکست. او گفت:" مطمئنا هری کین این کار را انجام خواهد داد. او وسواس گلزنی دارد. عطش او برای گرفتن توپ و گلزنی استثنایی است، اعتماد به نفس فوق العاده ای دارد و کیفیت فنی اش بسیار بالاست. او استثنایی است. به خاطر دارم که چند سال پیش این را می‌گفتیم، وقتی که در جام حذفی می‌درخشید، می‌گفتیم او 90 میلیون پوند می‌ارزد. حالا به نظرم ارزش او دو برابر این است." کین در کنار صلاح با 15 گل بهترین گلزن لیگ برتر است.
سرمربی سه شیر ها معتقد است که جام جهانی 2018 جایگاه مناسبی برای هری کین برای نشان دادن توانایی های اوست. به نقل از fourfourtwo، هری کین در حالی اولین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد که در بیست و سه بازی ملی 12 گل به ثمر رسانده است. او اولین بازی خود برای تیم ملی انگلیس را در سال 2015 انجام داد. کین در دو فصل قبلی نیز توانسته کفش طلای لیگ برتر انگلیس را نیز کسب کند و جزو مردان کلیدی ساوتگیت در جام جهانی محسوب می شود. سرمربی سه شیرها طی مصاحبه ای با Omnisport در خصوص گروه بندی جام جهانی گفت: فکر می کنم این چالش خوبی برای تمامی بازیکنانم است. ما ترکیبی در اختیار داریم که مدال و جام های زیادی کسب نکرده اند. اما جام جهانی همچون صحنه نمایشی است که بازیکنان باید توانایی ها و مهارت های خودشان را نشان دهند و اگر می خواهند در ذهن مردم باقی بمانند باید در بالاترین سطح خود حضور داشته باشند و جام جهانی بهترین صحنه نمایش برای چنین چیزهایی است.
او در ادامه نیز گفت: هری یک تمام کننده بسیار خوب است، رکورد گلزنی او در تیم ملی انگلیس عالی بوده و ما به او خیلی اعتماد داریم.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که زننده گل دوم تیمش در ال کلاسیکو بود، اکنون با به ثمر رساندن 54 گل در 64 حضورش در سال 2017، در صدر جدول بهترین گلزنان می باشد. وی به اولین بازیکنی تبدیل شد که تعداد گل های باشگاهی اش در سال 2017 به عدد 50 می رسد. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید (53 گل)، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ (53 گل) و ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن (52 گل) دیگر بازیکنانی هستند که سال 2017 را با بیش از 50 گل ملی و باشگاهی به پایان رساندند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی