اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تیم ملی ژاپن در جام جهانی 2018 روسیه

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

تیم ملی ژاپن برای ششمین بار در جام جهانی 2018 روسیه شرکت می کند.



به گزارش فرتاک ورزشی،

تیم ملی ژاپن در گروه H مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با تیم های لهستان، سنگال و کلمبیا همگروه است.

ژاپن در قاره آسیا قرار دارد و فدراسیون فوتبال این کشور در سال 1921 تاسیس و در همان سال هم عضو فیفا شد.

تیم ملی ژاپن یکی از تیم های قدرتمند فوتبال آسیا به شمار می آید که مدت زمان طولانی سپری شد تا به جایگاه واقعی خود برسد. این تیم 5 دوره در سال های 2014،2010،2006،2002،1998 به جام جهانی راه یافت که اولین حضورش در جام جهانی 1998 فرانسه بود.

این تیم در سال 2002 به طور مشترک با  کره جنوبی میزبان جام جهانی بود و همراه با کره جنوبی نتایج خوبی در این دوره از رقابتها کسب کرد. ژاپن در این دوره توانست برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کند اما در مرحله یک هشتم نهایی برابر ترکیه شکست خورد و از این رقابتها حذف شد.

سامورایی ها در جام جهانی 2006 آلمان نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند اما  در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از گروه خود صعود کردند. ژاپنی ها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پاراگوئه بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در یک ماراتن دیدنی در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف خود واگذار کردند و از دور رقابتها کنار رفتند.

تیم ملی ژاپن در مجموع 17 بازی خود در 5 دوره جام جهانی 4 برد،3 مساوی،10 باخت،14 گل زده و 22 گل خورده بدست آورد و 15 امتیاز هم کسب کرد.

این تیم در گروه B  مقدماتی جام جهانی 2018 برزیل با پیروزی 2 بر صفر برابر استرالیا جواز حضور در این رقابتها را بدست آورد.

وحید خلیلو دزیچ هدایت تیم ملی ژاپن را برعهده دارد. یاسوهیتو اندو با 141 بازی بیشترین بازی ملی را داشته است. کونیشیگه کاماموتو هم با 80 گل بیشترین گل ملی را به ثمر رسانده است.

این تیم در فوریه 1998 با کسب رتبه 9 برترین رده در فیفا را بدست آورد. همچنین این تیم در فوریه 2000 با کسب رتبه 62 پایین ترین رده در فیفا را کسب کرد.

تیم ملی ژاپن در نخستین بازی ملی خود توانست با نتیجه 5 بر صفر جمهوری چین را شکست داد. برد 15 بر صفر برابر فیلیپین در سال 1967 بهترین پیروزی این تیم به شمار می آید. شکست 15 بر 2 برابر فیلیپن در سال 1917 هم بدترین شکست این تیم است.

به هر حال تیم ملی ژاپن قصد دارد در جام جهانی 2018 برزیل دوباره شگفتی ساز شود.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی