اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

واکنش شیرر به شکسته شدن رکوردش توسط کین

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ق.ظ

ستاره سابق فوتبال انگلیس به شکسته شدن گلزنی‌اش در لیگ برتر جزیره توسط هموطنش در تاتنهام واکنش نشان داد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، هر کین با هت‌تریکی که دیشب (سه‌شنبه) در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس انجام داد، رکورد آلن شیرر را برای ثبت بیشترین گل در لیگ برتر طی یک سال (36) شکست و 39 گله شد. او البته با سه گلی که در پیروزی 5 بر 2 تاتنهام برابر ساوتهمپتون به ثمر رساند، رکورد لیونل مسی را هم به عنوان بهترین گلزن فوتبال دنیا در سال 2017 شکست.

آلن شیرر در واکنش به شکسته شدن رکورد گلزنی‌اش توسط کین، گفت: از تماشای اینکه هری کین رکورد گلزنی من در لیگ برتر را شکست، خوشحال شدم. فکر می‌کنم که این رکورد به اندازه کافی پا برجا  بود و وقتش شده بود که شکسته شود و قطعاً من هم ترجیح می‌دادم که رکوردم را یک جوان انگلیسی بشکند، یک بازیکن دوست‌داشتنی، با شخصیت و با قابلیت‌های فنی بالا. کین واقعاً‌ در زمین بازی هر کاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد و در خارج از زمین بازی هم یک الگو است. او با هر دو پایش می‌تواند گلزنی کند، همین‌طور با سر، از فاصله نزدیک یا دور.

ستاره سابق نیوکاسل ادامه داد: یک پیشرفت بزرگ در عملکرد کین که من در 12 ماه گذشته متوجه آن شده‌ام، سرعت حرکات او بوده است، البته همه ما امیدواریم که او بتواند به این روند ادامه دهد. تیم‌های بزرگ در هر سطحی می‌توانند روی یک گلزن فوق‌العاده حساب کنند و ما هم یکی مانند کین را داریم. او نه تنها رکورد مرا شکست بلکه از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جلو زد.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی