اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آغاز فروش بلیت‌های جام جهانی در ایران

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ق.ظ

روابط عمومی فدراسیون فوتبال از آغاز فروش بلیت های جام جهانی 2018 در ایران خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که سهمیه های ایران برای خرید بلیت های سه بازی با مراکش، اسپانیا و پرتغال در سه ورزشگاه سن پطرزبورگ، کازان آرنا و سارانسک مشخص شد، فدراسیون فوتبال با راه اندازی سامانه جدید برای فروش این بلیت ها از آغاز واگذاری به فوتبالدوستان خبر داد.





در سامانه جدید که فدراسیون فوتبال برای واگذاری بلیت ها به طرفداران تیم ملی راه اندازی کرده شرایط خرید و همچنین قوانین خاصی در نظر گرفته شده که علاقمندان به حمایت از ایران در روسیه باید آنها را مد نظر قرار دهند از جمله این که بلیت ها تنها به افراد بالای 18 سال واگذار می شود و آنها که سنی پایین تر دارند مجاز به خرید بلیت نخواهند بود.


قیمت بلیت ها همان طور که از پیش اعلام شده بود برای ورزشگاه های مختلف از قیمت پایه 105 دلار آغاز و به 165 و 210 دلار می رسد که این بلیت ها برای سه جایگاه ویژه در ورزشگاه های مختلف در نظر گرفته شده است. علاقمندان به خرید بلیت بازی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام به تهیه بلیت کنند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی