اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دنیزلی 100 هزار دلار به تراکتور تخفیف داد

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

سرمربی ترکیه ای حاضر شد 100 هزار دلار از مبلغ درخواستی اش برای حضور در تراکتورسازی کسر کند.




به گزارش "ورزش‌سه"، با برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی مقرر شد که مصطفی دنیزلی سرمربی پرآوازه ترکیه ای گزینه اصلی این باشگاه برای قبول سرمربیگری است. مسئولان تراکتورسازی از حدود 10 روز قبل با دنیزلی وارد مذاکره شده اند اما هنوز توافقی حاصل نشده است.


دنیزلی در پیشنهاد اولیه خود به تراکتورسازی برای عقد قراردادی تا پایان فصل مبلغ 500 هزار دلار را درخواست کرده بود و این در حالی است که تراکتوری ها قصد داشتند به او 300 هزار دلار بپردازند.


در چنین شرایطی مسئولان تراکتورسازی مذاکرات با دنیزلی را ادامه دادند تا بتوانند از او تخفیف بگیرند و حالا خبر می رسد که دنیزلی 100 هزار دلار به مسئولان باشگاه تبریزی تخفیف داده و حاضر شده با مبلغ 400 هزار دلار به ایران بیاید.


با توجه به اینکه تراکتورسازی 11 بازی در لیگ و 6 مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا دارد شاید مبلغ 400 هزار دلار برای این تعداد مسابقه چندان معقول نباشد و به همین خاطر مسئولان باشگاه در تلاش هستند باز هم بتوانند از مبلغ درخواستی دنیزلی بکاهند و با قیمت کمتری او را به ایران بیاورند.


باید منتظر ماند و دید طی یکی، دو روز آینده چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت تراکتورسازی و مصطفی دنیزلی رخ می دهد.

 


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی