اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خداحافظی نکونام و دوستانش از شهر بابل!

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۵۸ ق.ظ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مالک باشگاه خونه به خونه بابل امروز در گفتگویی از پذیرش استعفای جواد نکونام و انتخاب سرمربی جدید، خبر داد.



قاسم حسن‌زاده در این خصوص گفت: تا دیروز امیدوار بودیم نکونام به بابل برگردد و خونه به خونه را در بازی یکشنبه همراهی کند اما ایشان حتی برای بازی هم به بابل نیامد و امروز هم به شهر ما مراجعه نکرد و حتی یک تماس تلفنی را هم از ما دریغ کرد. حالا که روی خواسته خود پافشاری می کند، ما هم صبح امروز با استعفای او موافقت کردیم. دیشب تا ساعت دوازده با آنالیزور او در تماس بودم اما باز هم نکونام به ما جواب مثبت نداد.

حسن‌زاده اضافه کرد: از مهران نجفی، پیروز جغتاپور، رضا تقوی و مهران برزگر که دیروز زحمت هدایت تیم را کشیدند و از تمام بازیکنان باغیرت خونه به خونه بابل قدردانی می کنیم. این کادرفنی با قدرت به کار خود ادامه می دهد و فقط یک سرمربی جدید به اتفاق یک دستیار به جمع آنها اضافه می شوند که حداکثر تا امشب سرمربی جدید معرفی خواهد شد. برای مهدی هاشمی نسب، یوسو، خانبان، غبیشاوی و تمام همکاران نکونام آرزوی موفقیت دارم.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی