اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پیشکسوت پرسپولیس: طارمی هم ضرر کرد

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ

حسین کلانی در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که منجر به محرومیت این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالات شد، اظهار داشت: در فرهنگ ما ایرانی‌ها اعتماد حرف اول را می‌زند و همه این مشکلات نشات گرفته از اعتمادی بود که در این میان صورت گرفت و موجب این اتفاقات شد.



به گزارش افکارنیوز، حسین کلانی در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که منجر به محرومیت این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالات شد، اظهار داشت: در فرهنگ ما ایرانی‌ها اعتماد حرف اول را می‌زند و همه این مشکلات نشات گرفته از اعتمادی بود که در این میان صورت گرفت و موجب این اتفاقات شد.

وی افزود: به اعتقاد من این اتفاقات سوء تفاهمی غیر قابل برگشت بود چون باشگاه با این جرایم مواجه شده و برانکو هم سعی دارد با همین شرایط، کادر و بازیکنان کارش را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: طارمی بازیکن جوانی است و او هم به پرسپولیس بازگشت تا کمک کند به همین خاطر تمام اختیارات را در اختیار مشاوران و مدیر برنامه‌هایش قرار داد. این اتفاق نتیجه آن است که قوانین و نظم و انضباطی کارها مانند قوانین بین المللی دنبال نمی‌شود.

کلانی اضافه کرد: خود طارمی هم در این میان ضرر کرد چون او 4 ماه محروم شد که برای یک فوتبالیست این موضوع از همه چیز بدتر است. همچنین خود این بازیکن و باشگاه هم ضرر مالی متحمل شدند و عدم ناآگاهی از قوانین به نظر من در این مسئله محرز بود.

وی در مورد اینکه نقش هیئت مدیره در این مشکلات چیست و فردی مانند کاشانی مدام از مسائل باشگاه ابراز بی اطلاعی می‌کند، اظهار داشت: اینطور نیست. همانطور که گفتم این اعتماد شاید موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی