اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مهدی تارتار درباره اتفافات رخ داده برای مهدی طارمی و صحبت های این بازیکن در برنامه 90 بیان کرد: به نظر من طارمی نباید آن صحبت ها را مطرح می کرد که به خاطره پول به پرسپولیس بازگشته و این موضوع بسیار اذیت کننده است.



به گزارش افکارنیوز، مهدی تارتار درباره اتفافات رخ داده برای مهدی طارمی و صحبت های این بازیکن در برنامه 90 بیان کرد: به نظر من طارمی نباید آن صحبت ها را مطرح می کرد که به خاطرهپول به پرسپولیس بازگشته و این موضوع بسیار اذیت کننده است.

او افزود: در گذشته ، بازیکنان به خاطره پیراهن پرسپولیس به این تیم می آمدند و افتخارشان بود برای این تیم بازی کنند اما درحال حاضر شرایط فرق کرده است و به دلیل مسائل مالی و زندگی، بازیکنان به فکر پول هستند.

تارتار ادامه داد: در 30-40 سال قبل، بازیکنان با کمترین حقوق برای پرسپولیس بازی می کردند و تمام فکر و ذهن شان فوتبال بود و با غیرت بازی می کردند اما برخی از فوتبالیست های کنونی ( طارمی ) به پرسپولیس می آیند تا مشهور شوند و بتوانند از طریق آن پول های بیشتری بدست آورند.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان گفت: نباید یک طرفه به قاضی رفت و ابتدا باید از شرایط مالی، روحی و زندگی مهدی با خبر شویم که چرا این تصمیم را گرفته و به الغرافه رفته است.

گفتنی است، مهدی تارتار که در لیگ هفدهم سرمربی پارس جنوبی است، از سالهای 1378 تا 1381 در پرسپولیس عضویت داشته است.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی