اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: کادرفنی بزرگسالان و امید مشترک است، چراکه نمی‌خواهیم کادرفنی شلوغی داشته باشیم.




به گزارش خبرگزاری تسنیم، افسانه باقری نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور بانوان را در رده سنی پایه و زیر 21 سال به میزبانی اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 1837 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته ثبت نام کردند. با توجه به این تعداد نفرات برای این که مسابقات در تاریخ در نظر گرفته شده به پایان برسد، رقابت‌ها را در دو سالن مجزا کاتا و کومیته برگزار کردیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته بانوان ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به برگزاری مسابقات از ساعت 7:30 صبح مبارزات را شروع کردیم. فرحناز ارباب به عنوان کادرفنی مسابقات را در نظر دارد.

باقری در خصوص کادرفنی زیر 21 سال دختران گفت: هدایت تیم امید نیز با لیلا بهرامی است. سیاست فدراسیون براین مبناست که بازیکنان زیر 21 سال را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کند. علاوه براین که نمی‌خواستیم کادرفنی شلوغی را داشته باشیم.

وی یادآور شد: نفرات اول، دوم و سوم مشترک رقابت‌های اصفهان به اضافه نفرات انتخابی کردستان به اردوهای تیم ملی راه پیدا می‌کنند. در اردوی تیم ملی نیز مسابقات درون اردویی را داریم.

مدیر فنی تیم های ملی بانوان تصریح کرد: تمامی تلاش ما براین است تا نیروهای قدرتمندی را به تیم ملی دعوت کنیم چرا که برنامه‌های پرشماری را پیش رو داریم. از لیگ جهانی گرفته تا مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی و در نهایت المپیک 2020. برای رسیدن به هدف‌مان از کادرفنی متخصص استفاده می‌کنیم تا بهترین نتایج نصیب‌مان شود.

باقری اظهار داشت: شرایط ایده آلی را برای ملی‌پوشان خود فراهم کرده‌ایم. از بدنساز گرفته تا روانشناس و متخصص تغذیه. گروه حرفه‌ای که بتواند بازیکنان تیم ملی را به بهترین شکل آماده کنند. اگرچه شرایط مالی ما خوب نیست و برای تامین نیازهای خود به منابع مالی بیشتری نیاز داریم.

وی گفت: اگر می‌خواهیم به مدال دست پیدا کنیم به حضور در مسابقات مختلف نیاز داریم. در حال حاضر برای المپیک باید بازیکنان ما دارای رنکینگ شوند. از مسابقات فرانسه امتیازات المپیکی محاسبه می‌شود. غیبت در رقابت‌های لیگ جهانی به ضرر ما محسوب می‌شود. پس از فرانسه در لیگ جهانی دبی نیز حتما شرکت خواهیم کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته افزود: در کنار این موارد باید به این نکته نیز اشاره داشت که دانش فنی مربیان را مدام ارتقا بدهیم. ما نیاز داریم که کلاس‌های مربیگری را با حضور مدرسین سطح بالای خارجی برگزار کنیم یا مربیان خود را به دوره‌های خاص خارج از ایران اعزام کنیم. مربیان ما همچنان از بانک اطلاعاتی گذشته استفاده می‌کنند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی