اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چگونه علیپور مهدی طارمی را جا گذاشت؟

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ

مهاجم پرسپولیس با دو گلی که برابر پیکان به ثمر رساند تعداد گل های خودش را به چهارده رساند و به تنهایی در صدر بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.



به گزارش" ورزش سه" جدایی مهدی طارمی هم باعث نشده که خط آتش پرسپولیس کم اثر شود. علی علیپور برابر پیکان دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل های خودش را به 14 گل برساند. جالب است بدانید که عملکرد علیپور نسبت به مهدی طارمی آقای گل فصل قبل در چنین زمانی بهتر بوده است. طارمی در لیگ شانزدهم و در پایان هفته بیست و یکم 10 گل به ثمر رسانده بود و البته 4 پاس گل هم داد. طارمی در فصل گذشته با 18 گل به عنوان آقای گلی دست یافت و علی علیپور برای رسیدن به رکورد این بازیکن باید در 9 بازی باقیمانده 4 گل به ثمر برساند. اگر علیپور همین روند را ادامه بدهد می تواند بیشتر از طارمی برای پرسپولیس گل بزند.

 

  • علیپور در مسیر پیشرفت


روند گلزنی های علی علیپور در پرسپولیس از هفته چهارم و برابر گسترش فولاد آغاز شد. او در بازی دور رفت برابر پیکان که به تنها شکست پرسپولیس منجر شد گلی نزد؛ اما در چهار بازی متوالی بعدی 5 گل به ثمر رساند. یک گل به سپاهان، دو گل به استقلال خوزستان، یک گل به استقلال و یک گل هم به سایپا زد. علیپور برابر پارس جنوبی و پدیده هم گلی نزد اما دوباره سه بازی پیاپی چهار گل به ثمر رساند. به ذوب آهن و سپیدرود هر کدام یک گل و به صنعت نفت آبادان هم دو گل زد. او در تساوی یک بر یک برابر فولاد هم گلزنی نکرد؛ اما به تراکتورسازی و سیاه جامگان هر کدام یک گل و به پیکان نیز دو گل زد تا چهارده گله شود.

 

 

 

  • نمودار رشد


سایت معروف ترنسفر مارکت نموداری از رشد ارزشی علی علیپور را منتشر کرده و نشان می دهد این بازیکن چگونه در طول سه فصل از بازیکنی 50 هزار دلاری به بازیکنی به ارزش یک میلیون دلار تبدیل شده است.  او در نموداری که از 30 جولای 2013 آغاز می شود بازیکنی 18 ساله با ارزش 50 هزاردلار بوده است. او وقتی در ژانویه 2015 به پرسپولیس آمد ارزش او نزدیک به 275 هزار دلار تخمین زده شد؛ اما او در این سال ها آنقدر روند صعودی داشته که آخرین نقطه نموداری او در ژانویه 2018 او را مهاجمی 23 ساله به ارزش یک میلیون دلار ارزشگذاری کرده است.

 

 

  • آمار آقای گل از نظر رنکینگ


در ترنسفر مارکت براساس آمار و ارقام محاسبه شده آمده است که براساس آن رنکینگ علیپور در سطوح مختلف مورد تحلیل قرار گرفته است. براین اساس:

 

 

  • علی علیپور در حال حاضر در رنکینگ بهترین بازیکنان جهان در رتبه 4764 قرار دارد.  
  • در میان بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران رتبه علیپور در رنکینگ 4 است. نفرات اول تا سوم وحید امیری، امید ابراهیمی و علیرضا بیرانوند هستند.
  • او سومین بازیکن برتر تیم پرسپولیس تا پایان هفته بیست و یکم نیز به شمار می آید.
  • علیپور در رنکینگ بهترین بازیکنان ایرانی نیز با چهار پله صعود از رتبه هفدهم به رده سیزدهم رنکینگ رسیده است.
  • علیپور در این آمار نفر 751 بهترین مهاجم مرکزی جهان است.
  • و بالاخره در میان تمام بازیکنان متولد 1994 علی علیپور نفر 387 رنکینگ است.

 



دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۱)

با اجازه در سایت سروش کار می شود.

https://sorooshnews.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی