اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

فریبرز محمودزاده ناظر ویژه دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران ساعت ۱۰ صبح امروز از ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل بازدید کرد.



به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه نساجی، فریبرز محمودزاده ناظر ویژه دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران ساعت ۱۰ صبح امروز از ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل بازدید کرد.
محمودزاده که مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول نیز محسوب می شود برای بازدید از شرایط ورزشگاه و امکان برگزاری یا لغو این مسابقه با بابل رفت.

امروز دیدار دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در حالی قرار است از ساعت۱۴ در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شود که احتمال لغو آن هم وجود دارد.
بارش شدید باران و شرایط جوی، برگزاری این مسابقه را در حالت ابهام قرار داده است.
البته فریبرز محمودزاده ناظر ویژه مسابقه به همراه جلال مرادی و زاهد بحرینی ناظران مسابقه و داوری در حال بررسی وضعیت زمین و استعلام در خصوص آب و هوا هستند ولی تصمیم نهایی را محمدحسین زاهدی فر خواهد گرفت.
قرار است زاهدی فر داور مسابقه تا قبل از ظهر بازدیدی از ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل داشته و نظر نهایی در خصوص لغو یا انجام بازی را اعلام کند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی