اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اصغرخانی گفت: حالا که شفر برای این بازی دو بازیکن سرعتی و تاثیرگذارش مثل محسن کریمی و مهدی قائدی را ندارد، باید از گزینه‌های جایگزین استفاده کند چون سرعت تیمی و فردی در آن بازی تعیین کننده است.



به گزارش افکارنیوز، ایوب اصغرخانی در خصوص پیروزی پر گلاستقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: همانطور که همه دیدند در این بازی مهدی قائدی باوجود این که گل نزد اما بسیار تاثیرگذار بود و نمی‌شود از نقش او در این پیروزی پر گل گذشت. 

وی افزود: قبلا هم گفته بودم که بازیکن سرعتی مثل طلا می ماند و بازیکنان سرعتی می‌توانند گره هر بازی را باز کنند. شفر هرگاه از بازیکنان سرعتی مثل محسن کریمی، برزای و  قائدی استفاده کرد تیمش هم روانتر بازی کرد، هم راحت تر برد و هم بیشتر گل زد. این بازی هم به مهدی قائدی تعلق داشت. 

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: کار استقلال در آبادان ساده نیست. این دیدار حذفی است و شرایطش با لیگ کاملا متفاوت است. در این بازی جای کوچکترین اشتباهی نیست. به خصوص برای استقلال که در خانه حریف بازی می‌کند و جبران اشتباه برایش خیلی سخت می‌شود.

اصغرخانی گفت: حالا که شفر برای این بازی دو بازیکن سرعتی و تاثیرگذارش مثل محسن کریمی و مهدی قائدی را ندارد، باید از گزینه‌های جایگزین استفاده کند چون سرعت تیمی و فردی در آن بازی تعیین کننده است. به نظر من یک بازیکن مثل جابر انصاری که هم با تجربه است و هم سرعتی در این بازی می‌تواند چاره کار باشد و در رقم خوردن نتیجه بازی تاثیر داشته باشد. 

هافبک سابق آبی پوشان بیان داشت: امیدوارم شاگردان شفر در باد پیروزی پر گل مقابل پارس جنوبی نخوابند و حساب این بازی را از بازی‌های لیگ جدا کنند. این بازی شاید آخرین فرصت استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد باشد. 


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی