اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کرارجاسم- جپاروف؛ اعجوبه نیمه نهایی کیست؟

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۲۸ ق.ظ

در بازی روز سه شنبه صنعت نفت و استقلال تقابل کرار جاسم و سرور جپاروف یکی از مسائل جذاب و قابل توجه است.


به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت و استقلال در حالی روز سه شنبه در نیمه نهایی حذفی به مصاف یکدیگر می روند که خیلی ها پیش بینی می کنند، برنده این بازی قهرمان این جام می شود. با توجه به اینکه از بین استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل یک تیم دیگر فینالیست حذفی خواهد بود، در نیمه نهایی همه نگاه ها به صنعت نفت و استقلال است.


نکته قابل توجه در ترکیب استقلال و صنعت نفت این است که هردو از یک بازیکن تکنیکی و بازیساز و طراح در خط هافبک خود سود می برند، در آبادان کرار این وظیفه را برعهده دارد و در استقلال سرور جپاروف این کار را به خوبی انجام می دهد. در این شرایط به نظر می رسد تقابل جذابی میان آنها سر بگیرد.


کرار جاسم در فصل هفدهم لیگ برتر ستاره بی چون و چرای صنعت نفت بوده است. او در ترکیب تیم آبادانی به عصای دست فراز کمالوند تبدیل شده و هر بار در زمین حضور داشته، تاثیرگذاری خود را نشان داده است.

 


هافبک عراقی صنعت نفت که در سال های گذشته انتقادهای زیادی از رفتارش می شد، امسال نه تنها حاشیه خاصی نداشته که در بحث فنی نیز بسیار متحول شده است. کرار که حالا ثابت کرده به واسطه رابطه خوبش با کمالوند با دقت و انگیزه بیشتری برای صنعت نفت به میدان می رود، در لیگ برتر امسال تاکنون 6 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. او همچنین زمینه ساز کسب دو پنالتی برای صنعت نفت در لیگ برتر بوده است. کرار در حذفی نیز عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته تیمش را در راه رسیدن به نیمه نهایی کمک شایانی کند.


در سوی مقابل سرور جپاروف قرار دارد؛ هافبک ازبکستانی که اسم و رسم بزرگی دارد و امسال هر بار برای استقلال به میدان رفته، یکی از ستاره های این تیم بوده است. جپاروف را به نوعی می توان مهره کلیدی استقلال تحت هدایت شفر دانست. این بازیکن ازبکستانی در لیگ برتر 4 گل حساس برای تیمش زده؛ اما در حذفی نیز توانسته دروازه حریفان را با پیراهن استقلال باز کند.

 


جپاروف در طراحی بسیاری از حملات استقلال در بازی های مختلف نقش داشته و توانسته کاری کند که تیمش در هجوم به سمت دروازه حریفان با تنوع بیشتری کار کند. او در اوج گیری استقلال برای صعود به رده های بالای جدول رده بندی، نقش زیادی داشته و به همین خاطر پیش بینی می شود در بازی با صنعت نفت هم وینفرد شفر امید زیادی به این بازیکن داشته باشد.


در چنین شرایطی تقابل جپاروف و کرار جاسم در بازی روز سه شنبه یکی از جذاب ترین رقابت ها خواهد بود. بی تردید هواداران دو تیم در این مسابقه انتظار درخشش دو بازیکن خارجی تیم شان را دارند و قطعا آنها نیز با یک حرکت خاص خود می توانند تیم شان را در مسیر رسیدن به فینال یاری کنند.


باید دید این تقابل میان دو خارجی خوب لیگ برتر را در نهایت کدام یک به سود خود به پایان می برد.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی