اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

با وجود صدور مجوز بهره‌برداری از پیست دیزین، تله کابین و تله‌سیژ این پیست، هنوز مجوز استاندارد ندارند.



به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بارش برف در این چند روز باعث بازگشایی اکثر پیست‌های اسکی در کشور شد، این در حالی است که هنوز خیلی از پیست های ما استاندارد لازم برای بازگشایی را ندارند.

سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی در خصوص مجوز بازگشایی پیست‌های اسکی گفت: خداراشکر بارش برف به گونه‌ای بود که می‌توانیم پیست‌های اسکی را باز کنیم. در حال حاضر فقط پیست دربندسر باز است و با وضعیت فعلی بقیه پیست‌ها هم راه اندازی خواهند شد، به همین دلیل مسئولین فنی فدراسیون به پیست‌ها رفته تا مجوز لازم جهت بهره‌برداری را بدهند. البته ما به پیست های توچال و دیزین مجوز بهره برداری دادیم.

همچنین مهندس فتانه شکرالهی، مدیرکل استاندارد استان البرز در مورد پیست دیزین که رئیس فدراسیون اسکی صدور مجوز بازگشایی آن را اعلام کرد، گفت: با توجه به اینکه دستگاه‌های تله کابین و تله سیژ پیست دیزین قدیمی است، باید هر ساله مجوز استاندارد بگیرد. فرقی ندارد دستگاه‌ها قدیمی باشند یا جدید. در هر صورت باید مجوز لازم رابگیرند. البته اداره استاندارد استان البرز، بازرس‌هایش را برای بازدید فرستاده و منتظر جلسه با کمیته است تا تصمیم لازم را بگیریم.

وی در ادامه گفت: از آنجا که هنوز دستگاه‌های تله کابین و تله‌سیژ پیست دیزین استاندارد را نگرفته‌اند پس نمی‌توان از آنها استفاده کرد و اگر چنین کاری انجام دهند، تخلف صورت گرفته است.

دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی