اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

روزبه؛ چشم شفر در میانه میدان استقلال

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ب.ظ

بازگشت به پست تخصصی در یکی از حساس ترین بازی های استقلال در جام حذفی کمک کرد تا این تیم مقابل یکی از قدرتمندترین خطوط میانی لیگ جان سالم به در ببرد.



به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی بعد از یکی دو هفته مصدومیت در بهترین زمان ممکن به مرز بهبودی رسید تا وینفرد شفر از او در بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی مقابل صنعت نفت در آبادان به عنوان هافبک تدافعی مقابل یکی از بهترین خطوط میانی لیگ برتر بهره ببرد.


این بازیکن ملی پوش در حالی به پست اصلی خود بازگشت تا در کنار امید ابراهیمی زوج ایده آلی در میانه میدان بسازد که پیش از مصدومیت همواره به عنوان مدافع آخر در کنار مجید حسینی به میدان می رفت؛ اما آمادگی بالای پژمان منتظری و هماهنگی او با مجید حسینی باعث شد تا پیرمرد آلمانی از روزبه به عنوان زوج ابراهیمی در مرکز زمین بهره ببرد.


تغییر پستی که باعث شد تا روزبه به عنوان چشم شفر آلمانی در مرکز زمین از چند جهت خیال این مربی را آسوده کند؛ اول این که ضریب اطمینان از بحث تفکرات تدافعی را بالا ببرد؛ ثانیا آزادی عمل بیشتری در اختیار امید ابراهیمی قرار دهد تا او بتواند به عنوان یکی از بهترین های زمین تعریف و تمجید وینفرد شفر را برانگیزد.


به نظر می رسد با درخشش زوج مجید حسینی و منتظری در مرکز خط دفاع همچنین نمایش خوبی که زوج چشمی – ابراهیمی در میانه میدان داشتند، وینفرد شفر در بازی حساس با ذوب آهن در اوایل هفته آتی نیز از این ترکیب در دفاع و پست هافبک تدافعی بهره ببرد تا چشمی در پست تخصصی خود نمایش های درخشان بیشتری ارائه بدهد.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی