اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوونتوس در شبی که جان‌لوئیجی بوفون یک پنالتی گرفت، در خانه آتالانتا یک بر صفر برد و کار خود را برای بازی خانگی دور برگشت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا آسان کرد.



ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: شالوده این برد مهم را در نیمه اول ایجاد کردیم، وقتی که با ارائه یک فوتبال زیبا، توپ را از یک سمت به سمت دیگر به گردش درمی‌آوردیم و فضای میان بازیکنان آتالانتا را باز کردیم. در نیمه دوم مطابق انتظار آتالانتا به بازی برگشت و خستگی روی عملکرد ما تأثیر گذاشت اما به خوبی استقامت کردیم. این نتیجه مهمی است اگرچه تا پایان بازی برگشت هیچ چیز مشخص نخواهد بود. بازیکنان در 45 دقیقه بسیار خوب بازی کردند. در نیمه دوم هم اما شاید می‌شد که در انتقال توپ از سمت راست به چپ بهتر عمل کنیم اما خستگی نگذاشت آن‌طور که باید و شاید این کار را انجام دهیم. میرالم پیانیچ هم در برخی مواقع سعی می‌کرد توپ را از سوراخ سوزن رد کند در حالی که آن مقطع از بازی زمانی بود بود که ما باید توپ را به جناحین می‌بردیم و میان بازیکنان حریف فاصله ایجاد کنیم.

نقطه عطف بازی مهار شدن پنالتی آتالانتا توسط جان لوئیجی بوفون دو روز بعد از 40 ساله شدن سنگربان بانوی پیر بود. بوفون که بعد از غیبتی دو ماهه به دلیل مصدومیت اولین بازی‌اش را انجام می‌داد، با مهار ضربه پاپو گومس، به بانوی اجازه داد که از برتری خفیفش محافظت کند.

آلگری در تمجید از کاپیتان تیمش هم اظهار داشت: من برای جیجی خوشحالم. او 5 سال بود که در جام حذفی ایتالیا بازی نمی‌کرد. جیجی با پنالتی‌ای که گرفت نشان داد که 45 روز خانه‌نشینی‌ باعث نشده که همه چیز را فراموش کند. او چند هفته‌ای استراحت کرد و شاید به یک چنین مسابقه‌ای برای آماده کردن خودش نیاز داشت. حالا اما او برگشته و دروازه‌بان اول تیم ماست. وویچخ شزنی در غیبت او عملکرد خوبی داشت و نشان داد یک قهرمان است اما بوفون، بوفون است. دروازه‌بان‌ها از سوی مدافعان حمایت می‌شوند و سایر اعضای تیم هم کار می‌کنند تا به خط فاعی کمک کنند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی