اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سرمربی لیورپول معتقد است به پایان بردن فصل جاری لیگ برتر در جمع چهار تیم برتر هم موفقیت محسوب می‌شود.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیورپول که در حال حاضر با 50 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است در فاصله 13 هفته مانده به پایان فصل جاری با منچسترسیتی صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان یورگن کلوپ فردا شب (یکشنبه) در هفته بیستم‌وششم لیگ برتر انگلیس پذیرای تاتنهام هستند، تیمی که تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به سرخپوشان مرسی‌ساید در رده پنجم جدول است.

یورگن کلوپ در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل اسپرزها گفت: وقتی فصل را آغاز می‌کنید، می‌توانید رویای کسب عنوانی را داشته باشید و از همان ابتدا باید هدفی واقع‌بینانه برای خود ترسیم کنید. من فکر می‌کنم قهرمانی در این فصل برای لیورپول یک رویاست چون با بازی که منچسترسیتی این فصل از خود ارائه داده، رسیدن به قهرمانی کاملاً دشوار است.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در ادامه تأکید کرد: اگر نمی‌شود در جایگاه اول به کارمان پایان دهیم، ترجیح می‌دهم مکان دوم را از آن خود کنیم اما به پایان بردن فصل در رده‌های دوم، سوم و چهارم هم جایگاه‌های خوبی است که رسیدن به آنها هم دشواری خاص خودش را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه فکر می‌کنند که آرسنال از کورس قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بازمانده، اما به نظر من اینطور نیست. اگر ما در یکی از بازی‌های‌ خود شکست بخوریم و آرسنال در بازی خود به برتری برسد، آنها اختلاف‌شان را به پنج امتیاز کاهش خواهند داد و به پیش خواهند رفت. تاتنهام هم تیمی است که برای سهمیه لیگ قهرمانان بازی می‌کند، از این‌رو قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر هم موفقیت محسوب می‌شود.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی