اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وادا برنامه‌های نظارتی مستقل خود و نظارت بر برنامه‌های ورزشی ورزشکاران را در برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی اعلام کرد.




به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، وادا برنامه های نظارتی مستقل خود و نظارت بر برنامه‌های ورزشی ورزشکاران را در برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 اعلام کرد.

در تیم ناظران این آژانس، یک کارشناس بین المللی در حوزه مبارزه با دوپینگ حضور دارد که در حوزه کیفیت، تاثیرگذاری و اطلاع رسانی برنامه‌های مبارزه با دوپینگ المپیک و پارالمپیک فعالیت خواهد کرد.

تیم‌های ناظر، تمام جوانب برنامه‌ها را از جمله برنامه ریزی درخصوص توزیع تست، انتخاب ورزشکاران برای انجام تست‌ها، اطلاع رسانی انجام تست، مراحل TUE، زنجیره حفاظت، بررسی نمونه‌ها، مدیریت نتایج و تهیه گزارش مدنظر قرار خواهند داد.

همچنین در برنامه «کمک به ورزشکاران» برخی ورزشکاران از سراسر دنیا انتخاب شده‌اند تا در دهکده بازی‌ها به شکل مستمر در دسترس باشند تا از این طریق آگاهی ورزشکاران، پرسنل و دیگران نسبت به موارد ممنوعه و نتایج دوپینگ افزایش یابد. همچنین از بازدیدکنندگان این بخش دعوت می‌شود تا بازی با نام TRUE QUIZ PLAY را انجام دهند.

روز پنج شنبه 19 بهمن ماه کنفرانس خبری با حضور رئیس وادا و سایر مدیران این سازمان برگزار خواهد شد تا رسانه‌ها را از برنامه‌هایشان مطلع کنند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی