اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تاج موفق به دیدار با اینفانتینو می‌شود؟

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ق.ظ

«مهدی تاج» به دنبال دیدار با اینفانتینو رئیس فیفا است.



به گزارش مشرق، پس از رای ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناقشه ایران و عربستان،مهدی تاج سخت به دنبال تدارک دیداری با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال است.

بر اساس گزارش سایت «عمان دِی»، جانی اینفانتینو قرار است امروز 7 فوریه (چهارشنبه 18 بهمن) در نشست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با حضور نمایندگان 22 کشور در مسقط، پایتخت عمان شرکت کند. در این نشست قرار است در خصوص مسائل مختلف از جمله آینده برگزاری مسابقات تحت‌نظر فیفا و نقش فدراسیون‌های عضو فیفا در تصمیماتی که این نهاد می‌گیرد، بحث‌ و گفت‌وگو شود. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) 12 کشور را برای نشست‌های خود بین تاریخ‌های نوامبر 2017 تا مارس 2018 انتخاب کرده است.

همچنین بر اساس گزارش سایت «ویتنام پلاس»، اینفانتینو، رئیس فیفا قرار است فردا 8 فوریه (پنجشنبه 19 بهمن) در سفری یک روزه وارد هانوی، پایتیخت ویتنام شود. بر اساس این گزارش حضور اینفانتینو در این کشور جزیی از برنامه فیفا در راستای توسعه فوتبال و حمایت از فدراسیون‌های عضو فیفا است. اینفانتینو قرار است با اعضای ارشد فدراسیون فوتبال ویتنام هم دیدار و ملاقات کند.   

به گزارش تسنیم، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم قرار است فردا (پنجشنبه) در نشست اعضای کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در مقر بالاترین نهاد فوتبالی جهان در شهر زوریخ سوئیس حضور پیدا کند. گفته می‌شد قرار است تاج در حاشیه این نشست با اینفانتینو در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان در زمینی بی‌طرف گفت‌وگو کند، اما با توجه به سفر رئیس فیفا به عمان و ویتنام باید دید این دیدار انجام خواهد شد یا خیر.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی