اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آقای گلی را به مادرم تقدیم می کنم

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ب.ظ

حسین طیبی در مورد قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی فینال در هر مسابقه‌ای با دیگر بازی‌ها تفاوت دارد.



به گزارش افکارنیوز، حسین طیبی در مورد قهرمانی تیم ملیفوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی فینال در هر مسابقه‌ای با دیگر بازی‌ها تفاوت دارد. همه تیم‌ها در فینال با انگیزه متفاوت‌تر به میدان می‌آیند و شرایط بهتری دارند. هم ژاپن و هم ما روز گذشته روی دروازه یکدیگر فشار آوردیم و به نظرم بازی پایاپایی را انجام دادیم.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند تیم‌های آسیایی برای نایب قهرمانی به میدان می‌آیند گفت: من هم به این مسئله اعتقاد دارم باور کنید همین ژاپن با این قدرت فقط آمده بود که مقابل ما کم گل بخورد و زورشان به ما نمی‌رسید. البته این را بگویم که ژاپن تیمی بزرگ و قابل احترام است که سطحش از سطح آسیا بالاتر است.

ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص آقای گلی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: من سال 2014 آقای گل این مسابقات شدم و سال 2016 هم با دو گل اختلاف آقای گل نشدم. امسال هم که دوباره خدا خواست و آقای گل شدم البته مهم این بود که ما به قهرمانی برسیم و این چیزها در رده دوم اهمیت قرار دارد هرچند آقای گلی عنوان شیرینی است. من باید همینجا این قهرمانی و این آقای گلی را به مادرم تقدیم کنم که خیلی زحمت مرا کشیده است.

طیبی درباره اینکه سه گل زن اول مسابقات قهرمانی آسیا از ایران بودند گفت: در آسیا همیشه جدال برای آقای گلی بین ایرانی‌ها است و این چیزی جدیدی نیست ضمن اینکه این مسئله قدرت فوتسال ما را نشان می‌دهد.

وی درباره خداحافظی ناگهانی فرهاد توکلی از تیم ملی گفت: توکلی یکی از بهترین بازیکنان ایران است که در تیم ملی هم بسیار تأثیرگذار است مطمئن باشید ما بازیکنان نمی‌گذاریم توکلی از تیم ملی برود و او را برمی‌گردانیم.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی