اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رضایی: "باید ببازی" تصمیم شخصی جمشیدی نبود

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ب.ظ

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: قطعا دیپلماسی فدراسیون باعث شد تا محرومیت‌های بیشتر در نظر گرفته نشود.




به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در چند ماه اخیر تصور می شد علیرضا رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال در مسابقات جهانی 2017 در آستانه محرومیت در ماجرای علیرضا کریمی قرار داشته باشد؛ اتحادیه جهانی حمیدرضا جمشیدی، دستیار او را با 2 سال محرومیت روبرو کرد. 


علیرضا رضایی در این باره به "ورزش سه" گفت: «شاید آن صحبت‌ها از زبان جمشیدی به علیرضا کریمی گفته شد؛ اما تصمیم شخصی او نبود. این تصمیم به صورت جمعی گرفته شد و فقط جمشیدی به‌عنوان مربی کنار تشک آن را اعلام کرد. مسئولان اتحادیه جهانی هم از روی صدایی که در فیلم ضبط ‌شده، تصمیم به محرومیت این مربی گرفتند.» 


وی همچنین افزود: «وقتی وارد عرصه مربیگری در کشتی شدیم، چنین خطرهایی را هم به جان خریده‌ایم. مربیان قشر مظلومی هستند و در این موارد تمام مسئولیت‌های تیم برعهده آنهاست. با این حال، به نظرم الان که جمشیدی دچار چنین محرومیتی شده، زمان حمایت از اوست. فدراسیون کشتی و وزارت ورزش باید از این مربی تقدیر کنند و در مدت محرومیتش او را حمایت کنند.» 


سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد امید در پایان گفت: «همه اعضای کادرفنی تیم‌ملی کشتی آزاد زیر ٢٣‌سال با جمشیدی در این محرومیت شریک هستند. امیدوارم فدراسیون کشتی پیگیری‌های لازم را برای کاهش محرومیت وی و همچنین علیرضا کریمی انجام دهد. قطعا دیپلماسی فدراسیون باعث شد تا محرومیت‌های بیشتر در نظر گرفته نشود.»



دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی


  • diba parvaz

نظرات  (۱)

سلام و عرض ادب خدمت جنابعالی

می خوام شما را با یک سرویس جدید وب به نام لینک پین آشنا کنم.

لینک پین چیه؟  
جهت بازدید بیشتر از مطالب / فروش محصولات / معرفی کسب کار و ... می توانید از سرویس اشتراک گذاری لینک، لینک پین استفاده کنید.

توجه داشته باشید که لینک پین علاوه بر اشتراک گذاری لینک ها، به دلیل داشتن فیلتر های متنوع دسته بندی، نوع محتوا و زبان محتوا با گذشت زمان تبدیل به دایره المعارف لینک های وب فارسی خواهد شد و سایر کاربران به راحتی شما را در این دایره المعارف پیدا میکنند و با کسب و کارتون آشنا خواهند شد.

راستی یکی دیگه از خدمات لینک پین، ارائه لینک کوتاه، لینک های شما است. با افزودن لینک خودتون توی لینک پین هم مخاطب جذب کنید و هم می توانید از لینک کوتاه تولید شده توسط لینک پین در وبلاگ / وب سایت خودتون استفاده کنید.

سرویس اشتراک لینک : لینک پین
https://LinkPin.ir

آموزش استفاده :
https://linkp.ir/PN11

پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگذاریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی