به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهتاش فریبا پیشکسوت فوتبال ایران درباره سقوط پاس به لیگ دسته سوم به خبرنگار برنا گفت: چشم آنهایی که پاس را به همدان فرستادند روشن، من خودم به شخصه 2سال با این تیم قهرمان لیگ ایران (جام تخت جمشید) و قهرمان جام حذفی شدم، از خبری که شنیدم شوکه شدم، متاسفم و متاثر و واقعا نمی دانم چه بگویم.

وی افزود: در دولت نهم و زمانی که قرار بود این تصمیم اشتباه اتخاذ شود، نه فوتبالی ها بلکه تمام ورزشی ها مخالف آن بودند اما گوش کسی بدهکار حرف حساب نبود، باشگاه پاس بیشترین مربیان را در این کشور تقدیم فوتبال کرده است، از حشمت اله مهاجرانی، حسین فرکی، بیژن ذوالفقارنسب و حسین فرکی گرفته تا حمید استیلی و جواد نکونام، چرا باید چنین بلایی بر سر این باشگاه ریشه دار و قدیمی بیاید.

پیشکسوت استقلال تصریح  کرد: از علی جباری بزرگتر ما نداریم او از راه آهن وارد فوتبال  ایران شد، راه آهن الان کجاست، بله در انتهای جدول لیگ یک قرار دارد و آینده بهتری از پاس ندارد و واقعا نمی توان آینده خوبی برای آن متصور بود، بانک ملی کجا است، متاسفانه منحل شد و رفت و هیچ بعید نیست در آینده همین پاس هم منحل شود.

فریبا در پاسخ به سوال خبرنگار برنا، مبنی بر اینکه پیشنهاد او برای بهبود وضعیت پاس چیست، خاطرنشان کرد: زمانی که پاس تیم قدرتمندی بود، برای کدام شهر بود؟ کافی است پاس دوباره به تهران بازگردد من قول می دهم 3- 4 ساله ما پاس را به سطح اول فوتبال کشور بر می گردانیم،بنده و بسیاری دیگر از پیشکسوتان باشگاه حاضریم هر کمکی از دستمان بربیاید انجام دهیم.



دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی