اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اسماعیلی در لیگ شماره 88 می‌پوشد اما بنا به خواسته‌ای که داشته در بازی‌های آسیایی با پیراهن جباری وارد مسابقات می‌شود .



به گزارش افکارنیوز، فرشید اسماعیلی که در این روزها در اوج دوران آمادگی قرار دارد و در بازی با سپیدرود هم نمایش خوبی داشت، در بازی با الریان به دلیل محرومیتی که از فصل گذشته نصیبش شده بود نتوانست به میدان برود ولی او به احتمال فراوان در بازی با الهلال به ترکیباستقلال اضافه خواهد شد تا شرایط تهاجمی تیمش را بهتر کند.

با حضور اسماعیلی به احتمال فراوان او در کنار سرور جباروف و داریوش شجاعیان مثلث خط هافبک هجومی استقلال را تشکیل می‌دهد، 3 بازیکنی که هم قدرت بازیسازی دارند و هم توانایی گلزنی و می‌توانند سه شنبه هفته آینده شب سختی را برابر الهلال رقم بزنند.

این بازیکن که در آسیا پیراهن شماره 8 مجتبی جباری را برتن خواهد کرد، امیدوار است کارش را در نخستین بازی با قدرت شروع و ثابت کند می‌تواند در آسیا هم یکی از بهترین هافبک‌ها باشد.

هافبک جوان آبی‌ها یکی از بهترین بازیکنان استقلال طی فصل‌های اخیر بوده است به همین دلیل پیش بینی می‌شود که در بازی با الهلال هم بتواند یکی از بازیکنان موثر استقلال باشد.

اسماعیلی در لیگ شماره 88 می‌پوشد اما بنا به خواسته‌ای که داشته در بازی‌های آسیایی با پیراهن جباری وارد مسابقات می‌شود و امیدوار است بازی‌هایش یادآور بازی‌های مجتبی باشد.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی