اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کری خوانی دروازه بان پرسپولیس قبل از دربی

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چقدر هم استقلال تیم خوبی باشد اما ما پرسپولیس هستیم و در هر شرایط برای بردن به زمین می‌رویم.



به گزارش افکارنیوز، بوژیدار رادوشوویچ در خصوص عملکردش بااستقلال خوزستان، دربی 86 و جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیسبعد از این بازی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در بازی با استقلال خوزستان دروازه‌بان پرسپولیس بودی. این بازی را چطور دیدی؟

بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم. از این جهت می‌گویم بازی سخت بود چون شرایط آب و هوایی روی بازی اثر گذاشته بود و این مسئله کار ما را سخت کرده بود. با این همه خوشبختانه در همین شرایط آب و هوایی هم برنده شدیم. به دلیل وضعیتی که درجدول داریم خوشحال هستم اما خوشحالی مضاعف من برای این است که در یک بازی لیگ برتری 90 دقیقه درون دروازه پرسپولیس قرار گرفتم و از دروازه تیمم محافظت کردم.

با این حساب پس از عملکرد خودت راضی هستی.

بله، از عملکردم راضی هستم هر چند که اتفاق خیلی خاصی روی دروازه من به وجود نیامد و کار بزرگی هم نکردم. با این همه، همه چیز خوب پیش رفت و خوشحالم که با بسته نگه داشتن دروازه برنده شدیم.

فکر می‌کنی در دربی 86 در ترکیب پرسپولیس قرار بگیری؟

نمی‌دانم اما فکر نمی‌کنم که در بازی با استقلال در ترکیب اصلی باشم.

پیش‌بینی‌ات از دربی چیست؟

پیش بینی کردن کار سختی است. من می‌دانم که بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و پیش‌بینی می‌کنم دو تیم جدال سختی را انجام دهند.

 استقلال را چطور تیمی می‌بینی؟

بازی سختی خواهیم داشت. استقلال تیم خوبی است و نتایج خوبی هم گرفته است و نتیجه‌ گرفتن مقابل چنین تیمی کار راحتی نیست. باید ببینیم در بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. هر چقدر هم استقلال تیم خوبی باشد اما ما پرسپولیس هستیم و در هر شرایط برای بردن به زمین می‌رویم.

این احتمال وجود دارد که با برد در دربی پرسپولیس قهرمان لیگ شود. فکر می‌کنی این اتفاق رخ دهد؟

باید ببینیم چه شرایطی در بازی رقم می خورد اما اگر شرایطی رقم بخورد که بتوانیم بعد از دربی 86 جشن قهرمانی بگیریم، فوق‌العاده خواهد بود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. 

 برای تمدید قرارداد با پرسپولیس چه خواسته‌هایی داری؟

خواسته‌ای ندارم. خوشبختانه همه چیز شفاف است و برای همین هم توقعی از باشگاه ندارم


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی