اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مدافع پیشین استقلال اعتقاد دارد با وجودی که شرایط این تیم بهتر از پرسپولیس است، اما هر دو تیم از شانس برابری برای پیروزی در دربی برخوردار هستند.



شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی 86 اظهار داشت: شانس پیروزی در دربی برای هر دو تیم یکسان است. تجربه 14 حضور در دربی به من می‌گوید که وضعیت جدول نشان دهنده برتری یک تیم نیست.

وی افزود: استقلال شرایط به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و با 4 گل فولاد را شکست داده‌ و روندی که طی کرده‌، بهتر بودن این تیم را نشان می‌دهد اما دلیلی نمی‌شود که بگوییم برنده دربی است. دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و هر تیمی که کمتر اشتباه و از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده خواهد شد.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به اظهارات افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس که گفته چیزی بالاتر از این نیست که استقلال را ببرند و قهرمان شوند، گفت: برای کسی که سال‌ها در تیم ملی و پرسپولیس بوده، این نوع کُری‌ خواندن‌ها قشنگ نیست. به عنوان سرپرست تیم این نوع صحبت‌ها صورت خوشی ندارد. محمود خوردبین سال‌ها سرپرست پرسپولیس بود و هیچ زمانی مانند پیروانی نظر این چنین نداده بود. پیروانی هنوز تجربه لازم برای سرپرستی را ندارد.

به گزارش تسنیم دیدار استقلال و پرسپولیس ساعت 15:45 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی