اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

الوصل بحران‌زده مقابل پرسپولیس

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

پرسپولسی در سومین بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان 2018 آسیا به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ امارات می‌رود.



به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه میزبان الوصل امارات است. الوصل در حالی به مصاف سرخپوشان می‌آید که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده است. آنها که هر دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته‌اند، در دو بازی قبلی خود در لیگ امارات هم امتیازی کسب نکردند تا با 32 امتیاز از 18 مسابقه از کورس رقابت با الوحده 37 امتیازی باز بمانند.

در حال حاضر العین امارات با 41 امتیاز صدرنشین لیگ 12 تیمی امارات است و شانس الوصل برای تکرار عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته ضعیف خواهد بود. ضمن اینکه النصر موقعیت این تیم در مکان سوم را تهدید می‌کند. الوصل با توجه به نتایج پنج هفته آخر لیگ امارات جزو چهار تیم ضعیف این لیگ بوده است.

تیم فوتبال الوصل در 6 بازی اخیر خود در امارات و در لیگ قهرمانان فقط یک امتیاز کسب کرده است که آن را از تساوی برابر الجزیره دارد و برابر النصر، الفجیره، نسف قارشی، السد و الوحده شکست خورده است. آنها در این 6 بازی، 12 گل دریافت کرده‌اند و 6 گل هم به ثمر رسانده‌اند.

این تیم اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را در حالی در خانه به السد واگذار کرد که ابتدا با تک گل فابیو لیما در دقیقه 26 از حریف خود پیش بود ولی در ادامه، با دو گل بوند حاج شکست خوردند. گل این تیم در آخرین بازی که برابر النصر به ثمر رسید نیز توسط حسن محمد بازیکن شماره 22 به ثمر رسید.

پرسپولیس برای حفظ موقعیت خود در جدول به امتیازات این بازی نیاز دارد و در این صورت نتیجه دیدار السد و نسف قارشی می‌تواند رقابت را جالب‌تر کند. 6 امتیازی شدن پرسپولیس در سه بازی اول، وضعیت خوبی را برای صعود سرخپوشان از مرحله گروهی ایجاد خواهد کرد.


 دیبا پرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای بلاروس ، ویزای شنگن ، ویزای اوکراین ، تور بلاروس ، تور اوکراین ، اوکراین، بلاروس ،تور جام جهانی ، تور جام جهانی روسیه، بلیط جام جهانی ،جام جهانی 2018

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی