اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اتحادیه خبرنگاران یکی از ایالت‌‌های ایتالیا از سرمربی تیم فوتبال ناپولی به خاطر استفاده از الفاظی ناشایست در پاسخ به سؤال یک خبرنگار زن در یک کنفرانس خبری اخیر انتقاد کرد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه خبرنگاران منطقه کامپانیای ایتالیا (استانی که شهر ناپل مرکز آن است) از مائوریسیو ساری، سرمربی تیم فوتبال ناپولی به اتهام تبعیض جنسیتی و رفتار ناشایست با یک خبرنگار زن در کنفرانس خبری اخیرش پس از بازی ناپولی برابر اینتر انتقاد کرد.

این اتفاق جنجالی یکشنبه شب پس از تساوی بدون گل ناپولی و اینتر در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا رخ داد وقتی که سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل در پاسخ به سؤال یک خبرنگار زن که از او پرسید آیا تیمش در کورس قهرمانی سری A تسلیم یوونتوس شده است، به او گفت: تو یک زنی، آدم خوبی هست، پس به همین دلیل نمی‌توانم به تو بگویم که خفه شو!»

با وجود عذرخواهی ساری بابت اظهارات ناشایست خود، اوتاویو لوکارلی، رئیس اتحادیه ژورنالیست‌های استان کامپانیای ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای مراتب اعتراض این اتحادیه به رفتار سرمربی ناپولی را ابراز داشت و او را به تبعیض جنسیتی متهم کرد.

او به یکی از سایت‌های ایتالیایی گفت: جمله‌ای که ساری به گفت نشانه بارز تبعیض جنسیتی و پاسخی غیرقابل پذیرش بود. ساری عذرخواهی کرد اما آثار مخرب پاسخ او همچنان وجود دارد که نه تنها نشان دهنده لحن زشت گفتار این مربی بلکه اهانت او به مطبوعات و زنان است. ما حمایت کامل خود را از همکارمان تیتی ایمپورتا که از اقصی نقاط ایتالیا هم مورد حمایت واقع شده است، اعلام می‌کنیم.


دیبا پرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای بلاروس ، ویزای شنگن ، ویزای اوکراین ، تور بلاروس ، تور اوکراین ، اوکراین، بلاروس ،تور جام جهانی ، تور جام جهانی روسیه، بلیط جام جهانی ،جام جهانی 2018

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی