اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

فیفا فوتبال یونان را تهدید کرد

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

به گزارش افکارنیوز، فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال یونان نوشت: در صورت ادامه این بی نظمی ها ،فیفا حق اخراج یونان از همه تورنمنت های بین المللی را دارد.هیئت نظارت فیفا تصمیم گرفت تا لیگ فوتبال این کشور را به حالت تعلیق در آورد تا نظارت کامل به این بی نظمی ها و تخلفات را داشته باشد.



 

فیفا این تصمیم را پس از هفت تیر کشی "ایوان ساویدیس" مدیر تیم پائوک گرفت که در دیدار مقابل آاک داور را تهدید کرد.همچنین در پنجم ماه می هواداران تیم المپیاکوس پس از از دست دادن سه امتیاز به زمین بازی وارد شدند و بی نظمی را به راه انداختند.

 

گفتنی است پس از به تعلیق در آمدن لیگ یونان سرنوشت احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد دو لژیونر کشورمان که در تیم المپیاکوس توپ می زنند ،مبهم خواهد شد.


دیبا پرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای بلاروس ، ویزای شنگن ، ویزای اوکراین ، تور بلاروس ، تور اوکراین ، اوکراین، بلاروس ،تور جام جهانی ، تور جام جهانی روسیه، بلیط جام جهانی ،جام جهانی 2018


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی