اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۹۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

رئیس فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار ایران و اسپانیا در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی، پیامی خطاب به اعضای تیم منتشر کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، در فاصله ساعاتی مانده به بازی تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی، پیامی خطاب به کلیه اعضای تیم منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

یوزهای نوجوان و پرافتخار میهن عزیزمان.

خداوند منان را شاکریم که امروز شما؛ نمایندگان سرفراز و پرامید ایران عزیزمان را در جمع ۸ تیم برتر جهان می‌بینیم. آنچه تا همین لحظه و پیش از نبرد مرحله یک چهارم پایانی به منصه ظهور رسیده، نمایشی تام و تمام از تلاش و غیرت و سخت کوشی جوان ایرانی تحت نظر مربیان فرهیخته و ارزشمندش بوده که در سایه وحدت و همدلی در داخل و بیرون از مستطیل سبز، برگ زرین بی بدیلی را به موزه افتخارات فوتبال کشورمان سنجاق کرد.

بدون شک، امروز و در فاصله‌ای اندک تا زمان دیدار با تیم ملی اسپانیا، گزارش‌ها و اخبار موید این نکته هستند که حریف پرآوازه، سخت نگران رویارویی با تیم ملی نوجوانان ایران است که این، در ذات خود صحه‌ای موکد بر شایستگی‌های شما دارد.

باری؛ ما هم مثل ۸۰ میلیون ایرانی، از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه؛ آخرین روز مهرماه ۹۶ به جعبه جادویی خیره می‌شویم تا تداوم موفقیت هایتان را شاهد باشیم. بدانید که در قلب ملت ایران جای دارید و دعای خیر آنان بدرقه راهتان است. امیدوارم با توکل بر خداوند متعال، همچنان راوی خبرهای خوب از هند باشید. شما را به خدا می‌سپارم و برایتان آرزوی تداوم موفقیت و بهترین‌ها را دارم.

آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

دونده المپیکی کشورمان رکورد دوی نیمه ماراتن ایران را در جریان رقابت‌های گرجستان بهبود بخشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جعفر مرادی دونده المپیکی کشورمان که در مسابقه دوی 21 کیلومتر تفلیس گرجستان شرکت کرده بود توانست با ثبت زمان 1:06:56ساعت پس از ورزشکار گرجستانی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

او توانست در این رقابت‌ها رکورد دوی نیمه مارتن کشورمان را که پیش از این در اختیار خودش بود به میزان 37 صدم ثانیه ارتقا بدهد.

ایمان کوشکی، احمد منصوری و فرهاد باباپور سه دونده ایرانی دیگر در این مسابقات به ترتیب در مکان‌های پنجم، هشتم و چهاردهم قرار گرفتند.

تفلیس گرجستان میزبان بیش از 10 هزار دونده در این مسابقه بود که فدراسیون دوومیدانی این کشور به طور رسمی از دونده المپیکی ایران برای شرکت در این رقابت دعوت کرده بود.

این در حالی است که پیش از این مسئولان برگزاری مسابقات با توجه به عملیات بهسازی در اطراف ورزشگاه و اینکه امکان داشت این موضوع باعث رنجش مردم تفلیس شود تصمیم گرفته بودند این مسابقه را لغو کنند اما با اعتراض فراوان دوندگان مسئولان بار دیگر مجبور شدند این مسابقه را برگزار کنند


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد، رأی محرومیت کاپیتان این تیم ناعادلانه بوده است.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تراکتورسازی برابر پیکان گفت: آنهایی که بازی را دیدند بدون شک ما را مستحق باخت نمی‌دانند. در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و از طرفی روی اشتباهات فردی گل خوردیم. پیکان موقعیت خاصی ایجاد نکرد و ما در اکثر لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم. واقعاً بدشانس بودیم که سه امتیاز را نگرفتیم.

ایران‌پوریان در مورد اشتباه  فرزین گروسیان تأکید کرد: به‌هرحال هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و این موضوع برای بزرگ‌‌ترین فوتبالیست‌های دنیا هم رخ می‌دهد. گروسیان باید از این اشتباهات درس بگیرد و تجربه‌اش را بالاتر ببرد.

وی با اشاره به محرومیت دو ماهه مهدی کیانی که از سوی کمیته اخلاق در نظر گرفته شده است، گفت: من نمی‌دانم چرا حکم مهدی کیانی این قدر سریع اعلام شد! در فدراسیون فوتبال پرونده‌های مختلفی وجود دارد و نمی‌دانم چرا به آنها رسیدگی نمی‌شود، ولی پرونده مهدی کیانی خیلی زود بررسی شد و او را دو ماه محروم کردند. به نظر من این حکم ناعادلانه است و کیانی مستحق چنین محرومیتی نبود.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین تأکید کرد:‌ تیم ما امسال نتوانست بازیکن بگیرد و از شروع فصل در هر بازی پنج بازیکن مصدوم داشتیم. واقعاً شرایط تراکتورسازی بسیار سخت است و نمی‌دانم مسئولان چرا چنین حکمی دادند. ما انتظار داشتیم که آنها شرایط تراکتورسازی را درک کنند.

ایران‌پوریان در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند در آینده نتایج خوبی بگیرد، گفت: قبلاً هم گفتم که تیم ما با کمبود بازیکن باتجربه مواجه است و در نیم‌فصل باید این مشکل را با جذب چند بازیکن برطرف کنیم.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

باشگاه گیتی‌پسند پس از اظهارات سرمربی پیشین این تیم، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی‌پسند، در پی اظهارات سرمربی سابق گیتی پسند علیرضا افضل درخصوص بازیکن سالاری در این تیم، این باشگاه بیانیه زیر را صادر کرد:

باشگاه گیتی پسند و هیئت مدیره این باشگاه به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای و استاندارد از لحاظ فدراسیون فوتبال و AFC همیشه و در همه حال سعی نموده در انتخاب‌های خود معیارهایی را درنظر بگیرد. این معیارها برای انتخاب سرمربی و بازیکنان صادق است و هیچگاه این اجازه به بازیکن داده نخواهد شد که در عزل و نصب‌ها ورود کنند و تفکر آنان نیز چنین نیست. لذا ضمن تقدیر از زحمات علیرضا افضل در نیم‌فصل فعالیت در تیم فوتسال گیتی‌پسند، اعلام می‌کند بازیکنان این تیم آنقدر تفکر حرفه‌ای دارند که در زمین با هر سرمربی همه تلاش خود را داشته باشند و واژه‌هایی مانند کم‌کاری برای هیچ یک از آنان صدق نمی‌کند. به امید سربلندی اعضای تیم گیتی‌پسند در پایان فصل.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر اصلاحات اساسنامه در زمان مقرر برسد، انتخابات کمیته با اساسنامه جدید برگزار می‌شود و اگر اساسنامه اصلاحی نرسد، انتخابات را با اساسنامه قدیم برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه شورای عالی ورزش همگانی و در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: اگر اصلاحات اساسنامه در زمان مقرر برسد، انتخابات کمیته با اساسنامه جدید برگزار می‌شود و اگر اساسنامه اصلاحی نرسد، انتخابات را با اساسنامه قدیم برگزار می‌کنیم. در هر صورت انتخابات در زمان تعیین شده و بدون تاخیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آمار کسانی که ورزش می‌کنند، از 21 درصد بیشتر است، اما ما نمی‌توانیم خانه و ساختمان مردم را که در آنها می‌توانند ورزش کنند، پایش کنیم. این بخش از کسانی که ورزش می‌کنند، حساب نمی‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره افزایش بودجه مرتبط با ورزش همگانی، عنوان کرد: امسال تا جایی که بشود افزایش می‌دهیم و سال آینده نیز این بودجه با توجه به افزایش بودجه‌ای که برای وزارت ورزش است، زیاد خواهد شد.

سلطانی‌فر درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی گفت: چیزی نمی‌دانم. این را از فدارسیون فوتبال بپرسید. خود فدراسیون باید این موضوع را پیگیری کند و اگر لازم شد ما انجام می‌دهیم و ورود می‌کنیم.

وی در خصوص استعفای علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام. این موضوع را از شما می‌شنوم.

وزیر ورزش در خصوص موضوع اداره فدراسیون‌ها با سرپرست که خودش پیش از این تاکید کرده بود چنین شرایطی نباید وجود داشته باشد، گفت: در موضوع فدراسیون بوکس باید بگویم که ناطق نوری خودش استعفا داد و ما نمی‌توانستیم امور فدراسیون را بدون انتخاب سرپرست ادامه بدهیم. در سایر موارد نیز فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را در حال برنامه‌ریزی هستیم تا انتخابات‌شان برگزار شود. ضمن اینکه موضوع سرپرستی هم گاهی اوقات به وجود می‌آید.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

جلسه شورای تأمین استان تهران در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال برگزار و قرار شد درهای ورزشگاه ساعت ۱۲ باز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, جلسه شورای تأمین استان تهران درباره‌ بازی پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) در محل استانداری تهران برگزار و در خصوص ابعاد مختلف برگزاری این بازی که قرار است روز پنجشنبه هفته جاری (4 آبان) برگزار شود، بحث و تصمیم‌گیری شد.

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره به تسنیم گفت: همه تدابیر لازم برای برگزاری این مسابقه لحاظ شده و اتوبوس و مترو در روز بازی در اختیار هواداران خواهند بود. با توجه به اینکه بازی ساعت 16:40 برگزار می‌شود انتظار می‌رود تماشاگران آمدن به ورزشگاه را به لحظه‌های آخر موکول نکنند.

وی با اعلام این خبر که در‌های ورزشگاه از ساعت 12 به‌روی هواداران باز می‌شود, تصریح کرد: بنا شده بلیت‌فروشی توسط باشگاه پرسپولیس و به‌نحوی که آنها مشخص می‌کنند, انجام شود.

فتاحی در واکنش به حرف و حدیث‌ها راجع به فروش بلیت 30 هزار تومانیِ دربی توسط باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام. قیمت‌ بلیت‌ها را باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد, اما طبق معمول بهای بلیت‌ بازی باید همانند سایر مسابقات باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن بیان اینکه قرار شده قبل و بین دو نیمه بازی برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه برگزار شود, خاطرنشان کرد: سکو‌های ورزشگاه آزادی به‌صورت 50 ــ 50 بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد. همچنین امسال در شب قبل برگزاری دربی برنامه‌ای برای اسکان هوادارانی که از شهرستان می‌آیند نداریم، چون بازی ساعت 16:40 برگزار می‌شود و کسانی که از شهرستان‌ها برای تماشای بازی می‌آیند زمان کافی را برای آمدن به تهران در روز بازی خواهند داشت.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

رئیس سابق کمیته اخلاق در مورد حکم صادر شده علیه دو بازیکن سرخابی‌ها توضیحاتی ارائه داد.



به گزارش افکارنیوز، محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان، دو بازیکن استقلال و پرسپولیس با حکم موقت کمیته اخلاق به دلیل انتشار تصاویری از این دو نفر در حال قلیان کشیدن صادر شده است، واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است.

علی‌اکبر محمدزاده، در پاسخ به این سوال که آیا قلیان کشیدن برای بازیکن فوتبال جرم محسوب می‌شود یا نه و اینکه آیا کمیته اخلاق صلاحیت ورود به این موضوع را دارد اظهار داشت:

کلیه اموری که به روح ورزش و فوتبال در جامعه لطمه می‌زند توسط کمیته اخلاق قابل پیگیری بوده و این پیگیری در دو مرحله انجام می‌شود، پیشگیری از وقوع تخلف و رسیدگی به تخلف انجام شده.

وی افزود: در موضوع دخانیات هم با توجه به جایگاه ورزش فوتبال در جامعه و ضربه‌ای که این موضوع به بازیکن، ورزش فوتبال و جامعه می‌زند، کمیته اخلاق حق ورود و پیگیری موضوع را دارد.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

مجهزترین مرکز کشتی آسیا در تهران (عکس)

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ق.ظ

پروژه آکادمی ملی کشتی ایران که به عنوان مجهزترین مرکز کشتی در قاره آسیا در حال احداث است تابستان سال ٩٧ به بهره برداری می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است که وقتی وارد محوطه مجموعه ورزشی آزادی می شویم، با یک پروژه در حال ساخت مواجه هستیم که مربوط به فدراسیون کشتی است.


با اعلام فدراسیون کشتی، آکادمی ملی کشتی ایران با حمایت بانک پاسارگاد در زمینی به مساحت ١٣٠٠ مترمربع و به زیربنای ٧٠٠٠ مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال احداث است.

 


این پروژه در شش طبقه با کاربری های ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی است.  دو طبقه زیرین مربوط به فضاهای ورزشی است که در آن سالن کشتی، بدنسازی، استخر و آب درمانی در نظر گرفته شده است. یک طبقه اداری و دو طبقه بعد اقامتی است که شامل ٣٤ اتاق برای ورزشکاران، مربیان و مهمانان خواهد بود.


با توجه به مجاورت این آکادمی با دریاچه مجموعه آزادی، در طبقه ششم یک رستوران با فضای باز در نظر گرفته شده است.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

مسابقات تنیس جایزه بزرگ اصفهان با معرفی نفرات برتر روز گذشته به پایان رسید.



به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تنیس جایزه بزرگ 1500 امتیازی جام موتوسل از تاریخ 19 مهر‌ماه با حضور بیش از 120 تنیسور از 11 استان کشور به میزبانی اصفهان آغاز شد.


در این رقابت‌ها تنیسور‌ها ابتدا در جدول مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان 16 نفر برتر به جدول اصلی راه یافتند و به همراه 48 بازیکن برتر رنکینگ کشوری در یک جدول 64 نفره قرار گرفتند.


بازیکنان شاخصی چون امیر‌حسین بادی، معین محمدی، شاهین خالدان، حسام یزدی، نوید ضرابی و امیر کاویانی‌فر در این مسابقات حضور داشتند. در مرحله نیمه‌نهایی امیر‌حسین بادی موفق شد از سد محمد کارگران بگذرد و معین محمدی به مصاف فرشاد طلاور رفت و با شکست دادن این تنیسور به فینال رسید.


به این ترتیب معین محمدی و امیر‌حسین بادی در فینال این رقابت‌ها، دیروز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان بادی بر سکوی قهرمانی ایستاد. ست اول بازی با نتیجه 7 بر 6 به سود بادی به پایان رسید، در ست دوم محمدی 6 بر یک به برتری رسید و ست سوم را نیز بادی با نتیجه 7 بر 6 از آن خود کرد.

 


معین محمدی در حالی که در ست سوم 6 بر 5 پیش بود گیم آخر را به دلیل مصدومیت از دست داد و بازی 6 بر 6 برابر شد؛ وی با وجود مصدومیت به بازی ادامه داد و در یک جدال بسیار حساس بازی را واگذار کرد.


هم‌چنین مسابقه فینال بخش 2 نفره عصر روز پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه برگزار شد و حسام یزدی و معین محمدی در برابر شاهین خالدان و احمد نعمت‌بخش قرار گرفتند و در پایان این زوج محمدی و یزدی بودند که به سکوی قهرمانی رسیدند.


لازم به ذکر است این مسابقات با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز و کاپ قهرمانی روز جمعه 28 مهر‌ماه به پایان رسید.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

شکسته شدن رکورد عجیب مهاجمان استقلال

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ق.ظ

مهاجم استقلال در بازی با نساجی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد رکورد عجیب خط حمله تیمش را بشکند.



به گزارش افکارنیوز، پیش از بازی با نساجی مهاجمان استقلال در 11 بازی در لیگ برتر و جام حذفی گلی نزده بودند که این آمار با توجه به عناصر هجومی استقلال بسیار عجیب به نظر می رسید.

 اما علی قربانی در بازی شب گذشته برابر نساجی موفق شد در دقیقه 59 دروازه نساجی را باز کند تا طلسم 1049 دقیقه گل نزدن مهاجمان این تیم شکسته شود. 

آنچه مسلم است گل نزدن مهاجمان استقلال بیشتر از این که به کیفیت آنها ارتباط داشته باشد، به استرس آنها مربوط بود که حالا به نظر می رسد مهاجمان این تیم با کم شدن فشار از این هفته بتوانند آمار بهتری را از خود به ثبت برسانند.

آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن