اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنانم انگیزه بالایی دارند و خوشحالم بازهم در میدان حضور دارم.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،وینفرید شفر، سرمربی آلمانی استقلال بیش از ۲ هفته است که سکان هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده گرفته است.

وی که سخت درگیر تمرینات روزمره تیمی، آنالیزهای ویدیویی و صحبت با مسئولان تیم است،‌فرصت کرده و با سایت ورزش آلمان نیز گفت‌وگویی انجام داده است.

او در مورد استقلال تهران که در حکم بایرن مونیخ ایران است، عنوان کرد: حتی بایرن مونیخ هم در تاریخ خود افت و خیز‌های داشته است.در شرایط کنونی تقریبا در پایین جدول هستیم و وظیفه من این است که جوانانم را به بالای جدول بازگردانم.ضمن این که استقلال تاکنون ۲ مرتبه فاتح لیگ قهرمانان آسیا شده است.

در تاریخ ۲۷ اکتبر دربی با قرمزپوشان یعنی پرسپولیس انجام می‌گیرد و تا آن هنگام شفر کارهای زیادی برای تیمش باید انجام دهد.

مربی ۶۷ ساله عنوان کرد:در بخش تاکتیک، آمادگی جسمانی و بازی‌سازی همچنان کار زیادی جهت انجام هست.از این جهت بعد از تمرینات، تحلیل‌های ویدیویی زیادی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد:من ۳ بازیکن ملی‌پوش در کادر نفراتم دارم و ایران برای جام جهانی انتخاب شده است.طبیعی است که بازیکنانم انگیزه بالایی دارند.

این مسئول فنی در مورد علت انتخاب پیشنهاد تیم استقلال اظهارداشت:کار در خانه و گذاشتن لباس‌ها در ماشین لباسشویی کارمن نبود.خیلی خوشحالم بازهم در میدان فوتبال حضور دارم.

شفر که قراردادش با آبی‌پوشان تا سال ۲۰۱۹ است، همچنین عنوان کرد:خیلی کارها هست که باید انجام گیرد و البته کیفیت و حساسیت تمرینات افزایش یابد.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی