اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی



سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بعد از دو بار عمل جراحی, قرار است به زودی به ایران سفر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, حشمت مهاجرانی ضمن تشکر فراوان از رسانه‌ها، دوستان و جامعه ورزش که در مدت بستری شدنش در بیمارستان جویای احوالش بودند، گفت: در ماه‌های اخیر، دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم واکنون در دبی هستم و به زودی به تهران می‌آیم.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده زنده یاد ابراهیم آشتیانی گفت: آشتیانی یک بازیکن بزرگ بود و من همیشه برای وی احترام خاصی قائل بودم و از خبر فوت این مرد بزرگ واقعاً متاثر شدم.

مهاجرانی تصریح کرد: از صعود تیم فوتبال نوجوانان به جمع هشت تیم برتر دنیا به وجد آمدم. به کرات گفته‌ام و بازهم تاکید می‌کنم که فوتبال ما معدن استعدادهای درخشان است و اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم می‌توانیم با این بچه‌های مستعد، آینده تیم ملی بزرگسالان را بیمه کنیم.

حشمت مهاجرانی در نقش مربی، افتخارات کم نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورد که صعود به جام جهانی 1978 آرژانتین به عنوان تنها نماینده آسیا و اقیانوسیه، صعود به بازی‌های المپیک 1976 مونترال، قهرمانی با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 1976، قهرمانی با تیم‌ ‌ملی در بازی‌های آسیایی 1974 و کسب مقام نخست در رقابت‌های جوانان آسیا از آن جمله است.

آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی