اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی



وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ تحت هدایت یوپ هاینکس همچنان در حال پیشرفت و گرفتن نتایج خوب است و در ادامه روند صعودی خود مقابل لایپزیگ به پیروزی دو بر صفر دست یافت. بازی ای که با درخشش خامس رودریگز و مصدومیت و لواندوفسکی همراه بود.

به گزارش وبسایت نود، در چارچوب هفته دهم بوندسلیگا بایرن مونیخ در حالی در آلیانز آرنا مقابل لایپزیگ به برتری دو بر صفر دست یافت که تیم مهمان خیلی زود و در دقیقه ۱۴ ده نفره شد. پس از آن باواریایی ها بیش از پیش بر بازی مسلط شدند و در همان نیمه نخست با دو گل خامس رودریگز و روبرت لواندوفسکی دو گل از حریف خود پیش افتادند و در پایان با همین نتیجه پیروز شدند. این پیروزی سبب شد بایرن مونیخ با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بروسیا دورتموند در صدر جدول بوندس لیگا قرار گیرد.

در پایان این بازی یوپ هاینکس، سرمربی جدید بایرن مونیخ که جانشین کارلو آنچلوتی شد به خبرنگاران گفت:

یک بار دیگر و پس از بازی چهارشنبه شب در جام حذفی ما بسیار متعهد و با انگیزه نشان دادیم و آماده سازی ایده آلی داشتیم. اگر تیمی تنها پس از گذشت ۱۴ دقیقه ۱۰ نفره شود، همان اتفاقی که برای لایپزیگ افتاد، بسیار ضربه خواهد خورد. اما تیم من بازی را کنترل کرد و هوشمندانه به بازی ادامه داد. می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم اما نظم در دفاع و ریسک نکردن مهم تر بود و من از این بابت خوشحالم.

هاینکس در ادامه به تمجید از عملکرد خامس رودرگیز، خرید جدید این تیم در تابستان پرداخت و گفت:

او بازی بسیار خوبی انجام داد. توپ های زیادی دریافت و کرد و نشان داد که وقتی صحبت از فوتبال بازی کردن باشد، بسیار خلاق خواهد بود. اما من از آن دست مربیانی هستم که همواره انتظار زیادی دارند و به همین دلیل بیشتر کار خواهیم کرد. نه فقط در مورد خامس، بلکه در مورد کل تیم.

رالف هازن هوتل، سرمربی لایپزیگ هم در پایان بازی و پس از شکست تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا گفت:

امسال کارت قرمزهای زیادی می بینیم! می توانستیم پس از پایان نیمه اول به خانه برویم (بازی تمام شده بود) و روی بازی چهاشنبه تمرکز کنیم. دریافت دو کارت قرمز در فاصله چند روز آن هم برابر بایرن مونیخ مسئله روی اعصابی است.

بایرن مونیخ و لایپزیگ چهارشنبه شب هم در قالب رقابت های جام حذفی آلمان به مصاف هم رفته بودند و در آنجا هم پس از تساوی ۱ بر ۱ در وقت های معمول و اضافی این بایرن مونیخ بود که در ضربات پنالتی بر حریف خود غلبه کرد و به دور بعد راه یافت.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن


  • diba parvaz

نظرات  (۱)

  • طراحی سایت
  • عالی بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی