اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

قلب شیاطین به کار افتاد

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

منچستریونایتد این هفته در شب بازگشت ایبرا و درخشش پوگبا موفق به شکست نیوکاسل شد.


به گزارش شریان نیوز،

 شاید در نگاه اول بازی منچستریونایتد برابر نیوکاسل یک مسابقه معمولی لیگ برتری باشد اما وقتی نکات این بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس را مرور می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که این دیدار برای شیاطین‌سرخ و هوادارانش خاص بود. در شبی که شاگردان مورینیو در اولدترافورد 4 بر یک نیوکاسل را شکست دادند، پل پوگبا با گل برگشت، روملو لوکاکو پس از 4 بازی پایش به گل باز شد و زلاتان ایبراهیموویچ هم برای نخستین مرتبه با شماره 10 منچستریونایتد پا به میدان گذاشت. البته در این بین نباید فراموش کرد اشتباه ویکتور لیندلوف روی گلی که یونایتد دریافت کرد، نگران‌کننده بود.

 دژِ اولدترافورد فرو ریخت

11 هفته از لیگ برتر انگلیس گذشت و منچستریونایتد در 5 بازی قبلی‌اش در اولدترافورد هیچ گلی دریافت نکرد. شاگردان مورینیو برابر تیمی به میدان رفتند که در 11 بازی قبلی‌اش فقط 10 گل زده بود و چندان خط حمله زهرداری نداشت، منچستریونایتد هم در 11 بازی فقط 5 گل در دروازه‌اش دیده بود اما همین تیمِ نیوکاسل رکوردِ گل نخوردن شیاطین‌سرخ در خانه را پس از 464 دقیقه شکست. یک اشتباه در محاسبات از ویکتور لیندلوف و زمین خوردن او باعث شد دوایت گیل بتواند به راحتی در دقیقه 14 ارسال دِآندره یلدین را تبدیل به گل نخست بازی بکند.

مورد عجیب آنتونی

25 بازی در لیگ برتر و تنها 4 گل زده آمار ضعیفی برای یک مهاجم تراز اول به حساب می‌آید. آنتونی مارسیال فصل قبل انتظارات را برآورده نکرد تا شایعه جدایی‌اش از جمع بازیکنان منچستریونایتد هم به گوش برسد اما چنین اتفاقی رخ نداد و این ستاره جوان فرانسوی هم متحول شد. دقیقه 37 ارسال دقیق هموطنش پل پوگبا را با ضربه سر به قعر دروازه کلاغ‌ها فرستاد تا تعداد گل‌های خودش در فصل 2018-2017 را به عدد 5 برساند. به این ترتیب مارسیال که در 11 بازی این فصل به میدان رفته، به طرز چشمگیری رکورد گلزنی خودش را هم بهبود بخشیده است. او 2 هفته قبل هم تک‌گل ارزشمند 3 امتیازی یونایتد برابر تاتنهام را به ثمر رساند.

پوگبا برگشت، یونایتد زنده شد

به واقع پل پوگبا قلبِ منچستریونایتد است و بدون او بازی تیم مورینیو ریتم خوبی ندارد. این مسئله در جریان شکست هفته قبل یونایتد برابر چلسی بیشتر نمود پیدا کرد و نمایش هافبک ارزشمند فرانسوی برابر نیوکاسل هم تأییدی بر کلیدی بودن نقش او در تیم خودش بود. ماه اکتبر پوگبا در بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر بازل سوئیس مصدوم شد و پس از آن در 7 بازی بدونِ شماره 6 منچستریونایتد فقط 3 برد کسب کرد. پس از اینکه گل نخست را یونایتد دریافت کرد با ارسالی دقیق پایه‌گذار گل تساوی شد و گل سوم را هم خودش به ثمر رساند. گران‌ترین بازیکن فصل گذشته فوتبال دنیا در 6 بازی اخیر خودش برای منچستریونایتد موفق شده 4 گل بزند و 4 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند.

پایان کابوس روملو

بعد از شروع فوق‌‌‌العاده روملو لوکاکو در لیگ برتر انگلیس به یکباره مهاجم سابق اورتون افت کرد. لوکاکو که در 7 هفته اول لیگ موفق شده بود 7 گل بزند، در 4 بازی متوالی برابر لیورپول، هادرسفیلد، تاتنهام و چلسی پایش به گل باز نشد تا در تیم جدیدش انتقاد هم بشنود اما در نهایت کابوس ستاره بلژیکی شیاطین‌سرخ در دقیقه 70 بازی با نیوکاسل به پایان رسید. او با سماجت خودش توپ را گرفت و به سقف دروازه حریف کوبید تا با ژست همیشگی و خونسردانه‌اش نشان بدهد هنوز مهاجم قابل‌اتکایی به حساب می‌آید. حالا لوکاکو با 8 گل زده در کنار سرخیو آگوئرو، گابریل ژسوس، هری کین و آلوارو موراتا در رده دوم برترین گلزنان لیگ برتر پایین‌تر از محمد صلاح قرار گرفته است.

فاجعه سوئدی در دفاع

مدت‌ها ژوزه مورینیو، ویکتور لیندلوف را زیر نظر داشت و با اصرار این مدافع سوئدی را به خدمت گرفت اما لیندلوف با اشتباه‌هایی که داشته، نشان داده چندان هم نمی‌تواند مدافع تمام‌عیاری برای شیاطین‌سرخ باشد. او روی گل نیوکاسل اشتباه عجیبی کرد و با زمین خوردنش فرصت را به راحتی برای زدن ضربه نهایی در اختیار گیل قرار داد. برخی از هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی اعتقاد داشتند ترکیب لیندلوف و اسمالینگ در خط دفاعی تیم‌شان یک فاجعه است.

بازگشت خدای اولدترافورد

از آن روز تلخ 7 ماه گذشت و سرانجام زلاتان ایبراهیموویچ به میادین برگشت. لحظه‌ای که هواداران منچستریونایتد منتظر آن بودند، در دیدار برابر نیوکاسل رخ داد و ایبرا دقیقه 77 به جای آنتونی مارسیال وارد زمین شد تا اولین بازی خودش در فصل جدید را انجام بدهد. حالا خط حمله شیاطین‌سرخ بیش از هر زمان دیگری زهردار است و زلاتان هم نشان داد به راحتی تسلیم نخواهد شد. در حالی که گفته می‌شد او تا سال 2018 به میادین برنمی‌گردد، در یازدهمین ماه از سال 2017 دوباره برای یونایتد بازی کرد.


  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی