اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گواردیولا: باید بهتر از این ها کار می‌کردیم

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از کسب شانزدهمین پیروزی پیاپی این فصل، مدعی شد که تیمش بهترین عملکرد ممکن را نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته به مصاف فاینورد رفت و با گل دقیقه هشتاد و هشت رحیم استرلینگ موفق شد پیروزی را جشن بگیرد. با این پیروزی صدرنشینی شاگردان پپ در گروهشان قطعی شد ولی گواردیولا از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

 

 

 

او گفت:" پیروزی از عدم کسب پیروزی بهتر است ولی باید این عملکرد را آنالیز کنیم. در نیمه اول، می‌توانستیم بهتر کار کنیم ولی کار دشواری داشتیم. وقتی بازی‌های زیادی را برده اید، شما از پیش به عنوان برنده بازی شناخته می‌شوید ولی ما این فرصت را داشتیم که صدرنشین باشیم  ولی آنطور که باید بازی نکردیم . با این حال این طبیعی است.

 

ما همچنان در حال کسب پیروزی هستیم، گلی استثنایی از رحیم استرلینگ دیدیم که روی پاس گوندوگان به ثمر رسید و توانستیم پیروز بازی شویم.  همیشه گلزنی خوب است ولی کسب پیروزی برای ما از هر چیزی مهم تر است، حتی اگر با عملکرد خوبی به دست نیاید. حریف بسیار مستحکم بود، ما کند بودیم. آنها دفاع کردند و  نتیجه را تا جایی که می‌توانستند حفظ کردند."


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی