اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پلیس آمریکا لوکاکو را جریمه کرد

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ق.ظ

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر چند مورد تخلفی که تابستان امسال در لس‌آنجلس مرتکب شد، محکوم به پرداخت جریمه نقدی شده است.



به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، روملو لوکاکو برای نجات از مجازات حبس مجبور به پرداخت مجازات نقدی شد. مهاجم 24 ساله شیاطین سرخ تابستان امسال در تعطیلات خود در آمریکا، اقدام به برپایی میهمانی‌های پرسروصدایی درمنطقه بورلی هیلز لس‌آنجلس کرد که نتیجه آن 5 مورد شکایت از این بازیکن بلژیکی طی 5 روز متفاوت بود. او این میهمانی‌ها را در آستانه عقد قرارداد 75 میلیون پوندی‌اش با منچستریونایتد منعقد کرد.

اکنون دادگاهی در لس‌آنجلس اعلام کرده است که بازیکن سابق اورتون یا باید 6 ماه پشت میله‌ها برود یا اینکه با شاکی پرونده که پلیس بورلی هیلز است، 450 دلار غرامت بپردازد. جرم‌های کوچک نظیر سلب آسایش مردم، در لس آنجلس حداقل 100 دلار جریمه دارد که جرایم اضافی و مجازات‌هایی دیگر ممکن است به آن اضافه شوند.


آژانس دیبا پرواز مجری مستقیم ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، ویزای اکراین ، تور اکراین ، ویزای شنگن

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی