اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شفافیت درباره نحوه بلیت فروشی جام جهانی

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۱ ق.ظ

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق نامه فیفا به فدراسیون فوتبال، تعداد سهمیه های بلیت مراحل مختلف جام جهانی اختصاص داده شده به فدراسیون فوتبال ایران، مشخص شد. دیروز هم فدراسیون در اطلاعیه ای همین سهمیه ها را اعلام کرد.



به گزارش وب سایت نود، براین اساس، ٨ درصد بلیت های قابل فروش ورزشگاه در اختیار فدراسیون قرار می گیرد که این تعداد، هشت درصد ظرفیت ورزشگاه نیست اما فیفا همه بلیت های ورزشگاه را نمی فروشد. 

پیگیریهای نود نشان می دهد همانطور که در جدول ارسالی فیفا و قراردادی که فیفا با فدراسیون فوتبال ایران بسته است مشخص شده، ٨ درصد بلیت های قابل فروش در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار می گیرد. از هشت درصد ٧٠٠ بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال است و فدراسیون موظف است که آن را خریداری کند و در اختیار خانواده فوتبال اعم از اسپانسرهایش، رسانه ها، مدیران و کارکنان فدراسیون، میهمانهای دولتی و وزارتخانه ها ، بازیکنان تیم ملی و خانواده هایشان، باشگاهها، هیات های استانی و پیشکسوتان فوتبال قرار دهد.

خود فیفا هم در هر بازی بلیت هایی را در اختیار اسپانسرهایش و آفیشیالها و همچنین بخشهای مختلف اعم از بخش مسئولیت های اجتماعی و دولتمردان میزبان در هر شهر می گذارد که شاید در هر بازی به عدد ٥٠٠٠ تا ١٠٠٠٠ بلیت هم برسد.

فدراسیون فوتبال با مذاکراتی که با فیفا داشته در واقع هشت درصد بلیت های قابل فروش (منهای ٧٠٠ بلیت خودش ) را برای فروش به تماشاگران ایرانی ( در قالب طرح حامیان و مشوقان اصلی تیم ملی) در پرتال قرار می دهد که ٧٠ درصد سهمیه ایرانی های داخل کشور که کارت اعتباری بین المللی ندارند است و می توانند از طریق پرتال خرید کنند و ٣٠ درصد هم ویژه ایرانی های خارج از کشور که است که دارای کارت های اعتباری بین المللی هستند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی