اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خبر خوش درباره دو بازیکن پرسپولیس

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

احتمال حضور کامیابی نیا و وحید امیری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی وجود دارد.



به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته هفدهم روز جمعه باید به مصاف تیم تراکتورسازی بروند که وحید امیری و کمال کامیابی نیا مصدومان این تیم هستند. 

وحید امیری در بازی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد اما با تلاش تیم پزشکی در روزهای اخیر مصدومیتش بهبود یافته است و در تمرینات گروهی شرکت می کند. 

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس هم روز گذشته از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی این تیم از سر این بازیکن اسکن گرفتند. 

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت امیری و کامیابی نیا اظهار کرد: امیری در کنار کارهای درمانی در تمرینات گروهی هم شرکت می کند. این بازیکن مصدومیتش بهبود یافته است و برانکو باید در مورد بازی کردن او برابر تراکتورسازی تصمیم بگیرد. 

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت کامیابی نیا گفت: این بازیکن از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده است و وضعیت جسمانی او را در تمرین امروز بررسی می کنیم. اگر کامیابی نیا مشکلی نداشته باشد، می تواند پرسپولیس را برابر تراکتورسازی همراهی کند.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی