اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین تیم ملی ترکیه و تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در تبریز به عنوان چالش جدید نام برد و تاکید کرد که بزودی برای هدایت تراکتورسازی به ایران سفر خواهد کرد.


به گزارش وب سایت نود، مصطفی دنیزلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی TRT ترکیه درباره آینده شغلی خود گفت: پیشنهاداتی داشته و دارم. اما می خواهم خودم را با چالش فوتبالی جدیدی روبرو کنم. پیشنهاداتم از کشورهای مختلف فوتبالی دنیا بوده است.

سرمربی اسبق تیم ملی ترکیه درباره پیشنهاد رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز به وی اظهار داشت: من از این باشگاه پیشنهاد دارم. تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است و می خواهد مسیر موفقیت را در رقابت های پیش روی خود طی کند. من زمانی که در لیگ ایران بودم آنها در لیگ پایین تر با چالش روبرو بودند اما حالا در لیگ برتر فوتبال ایران هستند و قهرمان جام حذفی کشورشان شده اند و نایب قهرمان ایران هستند!

 دنیزلی اظهار داشت: با مدیران باشگاه که دوستان خوب من هم هستند صحبت هایی را کرده ام. دوستان نزدیک ترکیه ای ام هم در جریان این موضوع هستند. من با مدیر باشگاه تراکتور پیش از این در پاس ایران، همکاری داشته ام و همدیگر را خوب می شناسیم.

وی درباره حضور مجددش در فوتبال گفت: می خواهم با چالش جدیدی خودم را روبرو کنم. دلم تنگ شده است و فکر می کنم اگر مشکلی پیش نیاید و بتوانند نظرم را جلب کنند به تراکتورسازی بروم. مشکلی برای ایجاد این همکاری وجود ندارد.



دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی