اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوش پارا تیراندازی با کمان ایران، گفت: در رقابت های رنکینگ کشور و انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان عنوان نخست را کسب کرده و به اردوی تیم ملی راه یافتم تا برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی تایلند آماده شوم.


وی افزود: اردوهای تیم ملی پارا تیراندازی با کمان فعلا تعطیل است و مشکل تداخل اردویی ندارم، اما با آغاز اردوها باید تمرینات خود را در این تیم انجام دهم.

غلامرضا رحیمی هدفش را کسب سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک دانست و اظهار داشت: تلاش می کنم و امیدوارم سهمیه حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو را کسب کرده و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی به رقابت های جهانی پارا تیراندازی باکمان اشاره کرد و گفت: در این مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی با ورزشکاری از چین رو به رو شدم و در تیر طلایی شکست خوردم.

کماندار طلایی بازی های پارالمپیک ریو ابراز امیدواری کرد در بازی های آسیایی و پاراآسیایی پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

وی اظهار داشت: رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده ام و تلاش می کنم در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا پرچم کشورم را بالا ببرم.

رحیمی در پایان گفت: هر ورزشکاری به هر چیزی که بخواهد می تواند دست یابد. می گویند مدال گرفتن در بازی های المپیک سخت و محال است، اما با تلاش و پشتکار می توان به آن دست یافت. من از لحاظ فیزیک بدنی معلولیت دارم و کارم سخت تر است، اما اصلا محدودیتی برای رسیدن به هدف وجود ندارد.


دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی