اخبار

دیبا پرواز مجری مستقیم بلاروس ، اوکراین ، روسیه
و برگزاری تورهای داخلی

www.dibaparvaz.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سرمربی پیشین پرسپولیس تأکید کرد که انگیزه استقلال در دربی ۸۶ بیشتر از پرسپولیس است.



حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دربی 86 تهران که فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جزو معدود دربی‌هایی است که پرسپولیس بابت قهرمانی خیال راحتی دارد. در آن سو استقلال برای برد وارد زمین خواهد شد و این یک بازی حیثیتی است. شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر شده و نوع بازی این تیم نشان می‌دهد که آنها پیشرفت کرده‌اند. پرسپولیس هم خوب فوتبال بازی می‌کند و فکر می‌کنم شاهد بازی زیبایی از سوی هر دو تیم باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی تأکید کرد: پیش‌بینی نتیجه سخت است. اگر چه انگیزه استقلال در این بازی بیشتر از پرسپولیس است اما شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.

 استیلی گفت: بهتر بود پرسپولیس در بازی با السد از یک مهاجم استفاده می‌کرد چرا که خط هافبک آنها نسبت به پرسپولیس برتری داشت اما در دربی بهتر است پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند چون در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود. این درست است که خط هافبک استقلال با بازیکنان زیادی تشکیل می‌شود، ولی این تیم در سال‌های قبل هم پیش آمده که با یک مهاجم در دربی به زمین بیاید.

دیباپرواز ارائه کننده برترین خدمات ویزای شینگن ، ویزای بلاروس ، تور بلاروس ، تور اکراین،تور جام جهانی

  • diba parvaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی